۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
انعقاد قرارداد عاملیت ۱۱ پروژه کشاورزی آذربایجان شرقی با یک هزار میلیارد ریال
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی خبر داد؛

انعقاد قرارداد عاملیت ۱۱ پروژه کشاورزی آذربایجان شرقی با یک هزار میلیارد ریال

تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از انعقاد قرارداد عاملیت ۱۱ پروژه کشاورزی به مبلغ یک هزار میلیارد ریال با بانک کشاورزی برای جهش تولید خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، اکبر فتحی در چهارمین جلسه بررسی آخرین اقدامات پروژه های جهش تولید استان، از انعقاد قرارداد عاملیت ۱۱ پروژه کشاورزی به مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان با بانک کشاورزی خبر داد و اظهار داشت: پیگیر انعقاد تفاهم نامه هفت پروژه دیگر کشاورزی در راستای جهش تولید در استان با سایر بانک‌ها هستیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی نیز با اشاره به احداث نیروگاه خورشیدی صوفیان، این پروژه را از مهمترین پروژه های پیشران جهش تولید استان برشمرد.

داود بهبودی از اعضای جلسه درخواست کرد تا پایان سالجاری قراردادهای پروژه های تفاهم جهش تولید را به مرحله انعقاد قرارداد عاملیت برسانند.

وی تاکید کرد: لازم است مدیران دستگاه های اجرایی از تمام ظرفیت های استانی و ملی برای عملیاتی سازی جهش تولید در استان استفاده کنند.

در این جلسه دستگاه های اجرایی و بانک های استان آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص تفاهم نامه جهش تولید استان را ارائه کردند.

کد خبر: ۷۹٬۷۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha