۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰
هدف شرکت نفت پارس افزایش ۱۵ درصدی صادرات در ۱۴۰۰ | نقشه راه صادرات به بازارهای هدف تدوین شد
معاون شرکت نفت پارس در گفتگو با «بازار» مطرح کرد

هدف شرکت نفت پارس افزایش ۱۵ درصدی صادرات در ۱۴۰۰ | نقشه راه صادرات به بازارهای هدف تدوین شد

افراسیابی، معاون بازرگانی شرکت نفت پارس توسعه صادرات غیر نفتی را برای کشور مهم دانست و گفت: هدف این شرکت افزایش تا ۱۵ درصدی صادرات شرکت نفت پارس در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۹۹ است.

بازار؛ گروه اصناف و بازرگانی: «مهدی افراسیابی» در پاسخ به سوال خبرنگار بازار در خصوص بازارهای صادراتی این شرکت تولید کننده انواع روغن صنعتی افزود: خوشبختانه ظرفیت های خوبی در کشور برای توسعه صادرات غیر نفتی فراهم شده است معتقد هستیم که اگر مشکلات داخلی صادرات کالا برطرف و تسهیل شود، سال ۱۴۰۰ سالی پر بار برای صادرات محصولات ایرانی به بازارهای جهانی خواهد بود.

معاون بازرگانی شرکت نفت پارس با بیان اینکه در چند سال اخیر صادرات این شرکت افزایش قابل توجهی پیدا کرده است، یادآور شد: پس از ۶۱ سال فعالیت روند توسعه صادرات این شرکت سبب شد که شرکت نفت پارس به عنوان صادرکننده برتر استان تهران انتخاب شود.

انتخاب ۲ سال متوالی به عنوان صادرکننده برتر
این مقام مسئول در شرکت نفت پارس بیان کرد: خوشبحتانه انتخاب این شرکت در ۲ سال متوالی به عنوان صادرکننده برتر برای ما افتخار بزرگی است که این مهم در سایه همت و تلاش متخصصان ایرانی بدست آمده است.

افزاسیابی اظهار داشت: در سال ۹۸ نسبت به ۹۷ این شرکت توانست با افزایش تولید انواع روانکارها، روغن موتورهای دیزلی و صنعتی و سایر محصولات جانبی درآمدهای ارزی بیشتری را بدست آورد ضمن اینکه از نظر وزنی صادرات این شرکت به بازارهای جهانی در سال ۹۸ رشد قابل توجهی پیدا کرد.

هدف این شرکت افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی صادرات در سال جاری است تا همچنان بتوانیم مقام برتر صادر کننده نمونه استان تهران را و ایران را حفظ کنیم

معاون بازرگانی شرکت نفت پارس در عین حال تاکید کرد: هدف این شرکت افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی صادرات در سال جاری است تا همچنان بتوانیم مقام برتر صادر کننده نمونه استان تهران را و ایران را حفظ کنیم.

وی خاطر نشان کرد: انتظار داریم در سال جدید چالش های صادر کنندگان ایرانی برطرف و با کمک و حمایت نهادهای نظارتی و دستگاههای اجرایی ذیربط، صادرکنندگان ایرانی صادرات محصولات غیرنفتی خود ا بیش از پیش توسعه دهند.

معاون بازرگانی شرکت نفت پارس اظهارداشت: این شرکت برای توسعه صادرات خود نقشه راه خود را از مدتها پیش آماده کرده است تا طبق برنامه ریزهای انجام شده در بازارهای هدف صادراتی جایگاه خود را ارتقا دهد.

ارتقای کیفیت محصولات براساس درک نیازها و انتظارات مشتریان
وی با بیان یانکه تعهد و تلاش برای حفظ و ارتقای کیفیت محصولات براساس درک نیازها و انتظارات مشتریان از مهم ترین اولویت کاری این شرکت است گفت: از طرفی نوآوری در فرایندها و محصولات با تشویق روحیه خلاقیت در کارکنان و بهره‌گیری از فن‌آوری‌های پیشرو نیز از فعالیت مهم شرکت نفت پارس است.

گفتنی است که شرکت نفت پارس به عنوان یکی از قطب های تولید روغن های روان کننده در کشور در راستای تبعیت از روند توسعه پایدار و ارزشهای سازمانی خود، یعنی احترام به مشتری، رعایت اصول شهروندی و حفظ و صیانت از محیط زیست، استقرار یک سیستم یکپارچه مدیریتی را بر اساس الزامات استانداردهای زیر در دستور کار قرار داده است.

تولید روغن های صنعتی، روغن های دنده خودرو، روغن موتورهای بنزینی، روغن موتورهای دیزلی، روغن های دریایی، محصولات گریس، سیالات خنک کننده، فراورده‌های ویژه و    محصولات جانبی دیگر از مهمترین تولیدات این شرکت صنعتی در عرصه روانکارهای صنعتی است.

پس از ۶۱ سال فعالیت، شرکت نفت پارس (سهامی عام) بعنوان اولین تولید کننده محصولات روانکار نفتی در کشور و یکی از شرکتهای پیشرو در صنعت تولید انواع روغنهای صنعتی و دیزلی در ایران است که به توسعه بازارهای صادراتی در سال ۱۴۰۰ توجه جدی دارد.

کد خبر: ۷۹٬۷۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha