۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲
لزوم آماده باش کامل مدیران پدافند صنعت آب و برق استان همدان در ایام نوروز
رئیس شورای انسجام بخشی مدیران آب و برق استان همدان تاکید کرد:

لزوم آماده باش کامل مدیران پدافند صنعت آب و برق استان همدان در ایام نوروز

همدان - رئیس شورای انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق بر لزوم آماده باش مدیران پدافند صنعت آب و برق استان در ایام نوروز تاکید کرد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی آبفای استان همدان، سیدهادی حسینی بیدار در نشستی که با حضور اعضاء شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان برگزار شد، با اشاره به اینکه در سال جاری شاهد عملکرد شایسته مدیران و کارکنان صنعت آب و برق استان بودیم، گفت: اقدامات اثرگذار همکاران ما در مجموعه صنعت آب و برق استان، جزو عملکردهای شاخص درمیان دستگاههای اجرایی بود.

وی با بیان اینکه هماهنگی موجود میان صنعت آب و برق شایسته تقدیر است، با تاکید بر اینکه مدیران پدافند صنعت آب و برق باید در ایام نوروز در آماده باش کامل باشند؛ گفت: اگرچه در تمامی ایام سال همکاران ما در حال خدمت رسانی به مردم هستند اما آماده باش ۱۰۰ درصد تیم پدافند درایام نوروز نیز از الزامات است.

حسینی بیدار افزود:مدیران حراست صنعت آب و برق نیز باید در طول تعطیلات، اقدامات لازم را به منظور جلوگیری از سرقتها و حفاظت فیزیکی از تاسیسات انجام دهند.

وی همچنین با بیان اینکه صنعت آب و برق باید همواره منسجم و متحد باشند، گفت: امروزآرامش حاکم بر کشور را مدیون شهدا هستیم و نباید شهدا را که زندگیشان را فدای ملت کردند از خاطر ببریم.

کد خبر: ۷۹٬۷۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha