۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
توسعه صادرات به شرق آسیا و آفریقا اولویت مهم رنگ الوان
قام مقام مدیرعامل شرکت رنگ الوان در گفتگو با «بازار» مطرح کرد

توسعه صادرات به شرق آسیا و آفریقا اولویت مهم رنگ الوان

علی خانزاده، قام مقام مدیرعامل شرکت رنگ الوان گفت: توسعه صادرات به شرق آسیا از طریق مالزی از مهم ترین برنامه های این شرکت تولید کننده رنگ های حفاظتی، ساختمانی و مهندسی در بازارهای صادراتی است.

بازار؛ گروه اصناف و بازرگانی: «مجتبی علی خانزاده» در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بازار با اشاره به اهمیت کسب درآمدهای ارزی اظهار داشت: اولویت دیگر این شرکت برنامه ریزی برای حضور در بازارهای صادراتی کشورهای عربی و افریقایی است تا صادرات این شرکت به کشورهای افریقایی نیز آغاز شود.

قام مقام مدیرعامل شرکت رنگ الوان به معرفی این شرکت به عنوان برترین استان تهران در سال ۹۸ اشاره کرد و یادآورشد: توجه به کیفیت محصولات این شرکت ایرانی برای توسعه بازارهای صادراتی، همواره از مهمترین برنامه های رنگ الوان است تا بخشی از تولیدات خود را در بازارهای جهانی بفروش برساند.

علی خانزاده گفت: کارشناسان این شرکت سالها بر روی ارتقا کیفیت محصولات تولیدی کار کرده اند تا رنگ الوان به عنوان یک محصول ایرانی کیفی در بازارهای صادراتی مشتریان خود را همچنان افزایش دهد.

این شرکت ایرانی بیش از ۱۰ سال است با موفقیت در بازارهای صادراتی حضور دارد و برنامه ریزی ما است که رنگ الوان بتواند در سال ۹۹ و ۱۴۰۰ صادرات محصولات خود را افزایش دهد

قام مقام مدیرعامل شرکت رنگ الوان تاکید کرد: این شرکت ایرانی بیش از ۱۰ سال است با موفقیت در بازارهای صادراتی حضور دارد و برنامه ریزی ما است که رنگ الوان بتواند در سال ۹۹ و ۱۴۰۰ صادرات محصولات خود را افزایش دهد.

وی افزود: در کنار دستاوردهای یاد شده پروژه های بسیاری نیز هم اکنون در واحدهای این شرکت در دست تحقیق و توسعه است و تیم تحقیقاتی و مشاورین شرکت رنگ الوان در سالیان متمادی از افراد توانمند و صاحب نظر و متخصص در این زمینه بهره برده است.

به گفته این مقام مسئول در شرکت رنگ الوان، این شرکت با ارائه محصولاتی با کیفیت پایدار توانسته طی بیش از سه دهه فعالیت مستمر خود مهمترین و بزرگترین سرمایه را که اعتماد مشتری است، کسب نماید.

علی خانزاده بیان کرد: وجود نیروی انسانی شایسته و متخصص با تجربیات میدانی و حرفه ای در بخش های مختلف شرکت تولیدی رنگ الوان بعنوان بزرگترین سرمایه های درون سازمانی محسوب می شود.

اعتقاد به رعایت استانداردها در کنترل کیفیت مواد اولیه، محصول نیمه ساخته، فرایند تولید، لوازم بسته بندی و محصول نهایی عامل و رمز دستیابی به این کیفیت پایدار و پیوسته این شرکت است

قام مقام مدیرعامل شرکت رنگ الوان خاطر نشان کرد: اعتقاد به رعایت استانداردها در کنترل کیفیت مواد اولیه، محصول نیمه ساخته، فرایند تولید، لوازم بسته بندی و محصول نهایی عامل و رمز دستیابی به این کیفیت پایدار و پیوسته این شرکت است.

گفتنی است که رنگ الوان پس از سال ها تلاش در عرصه صنعت رنگ کشور به پشتوانه اعتماد مشتریان خود بعنوان یک برند ملی و منطقه ای در سه بخش تولیدرنگ های حفاظتی، ساختمانی و محصولات مهندسی شناخته می شود.

رنگ های حفاظتی
در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و پالایشگاه ها، تاسیسات سدها و انتقال آب، نیروگاه ها و خطوط انتقال، اسکله ها، تاسیسات دریایی، فولاد و دیگر صنایع به میزان وسیعی رنگ های حفاظتی بکار رفته است که این حجم وسیع بنابر شرایط محیطی نیاز به مراقبت در مقابل عوامل محیطی دارد و بهترین و ساده ترین راه برای حفاظت از این سازه های فولادی، استفاده از سیستم های پوششی رنگ است.

رنگ های ساختمانی
رنگ های ساختمانی الوان با رعایت استانداردهای بهداشتی و زیست محیطی در اختیار مصرف کنندگان گرامی قرار می گیرد.

تولید رنگ های اکریلیک پایه آب جهت حفظ سلامت فردی و سهولت استفاده برای تمامی کاربران و حذف فرمالین بعنوان یک ماده سمی مضر از فرمولاسیون تولید، حذف خشک کن های حاوی سرب از رنگ با توجه به آلایندگی بالا و تاثیرات منفی آن بر سلامت مصرف کنندگان و استفاده از گاز مایع بی بو در رنگ های اسپری از برترین اقدامات شرکت تولیدی رنگ الوان با سابقه بیش از سی سال فعالیت در صنعت رنگ کشور بشمار می رود.

محصولات مهندسی
همگام با پیشرفت های قابل توجه در صنعت ساختمان و بکارگیری مواد و مصالح با کارایی بالا در جهت سبک سازی و اجرای سریع با حفظ ایمنی بیشتر و سازگاری با محیط زیست، شرکت الوان با انجام تحقیقات گسترده و بکارگیری تجربیات حرفه ای روز دنیا، محصولاتی را که مرتبط با صنعت ساختمان میباشد تولید و عرضه می نماید.

کد خبر: ۷۹٬۷۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha