۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵
۶ روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
با هدف عرضه مستقیم کالا؛

۶ روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد

اردبیل- معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: با هدف عرضه مستقیم و بدون واسطه کالاهای بخش کشاورزی، شش روستا بازار در مناطق مختلف شهر اردبیل راه‌اندازی شده است.

ارژنگ عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: ششمین روستا بازار را در اردبیل راه‌اندازی کردیم که این فضاها در جهت بهبود شرایط کسب و کار مناسب و عرضه مستقیم و بدون واسطه کالاهای مورد نیاز مردم تولید شده توسط جامعه روستایی و عشایری است.

وی تصریح کرد: اهالی استان به راحتی می‌توانند از این مراکز که در مناطق مختلف شهر اردبیل راه‌اندازی شده در جهت خرید کیفی و با تخفیف ۲۵ درصد استفاده کنند که مواد لبنی و گوشت سفید و قرمز عرضه شده در این مکان‌ها کیفیتی به مراتب بالاتر از سایر فروشگاه‌ها دارند.

معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: در این مجموعه‌ها که از ساعت هشت صبح تا هشت شب فعال خواهد بود، زمینه خوبی برای عرضه مناسب کالاها تولید شده توسط کشاورزان و عشایر فراهم شده تا بتوانند رضایت مصرف‌کنندگان را نیز به وجود آورند.

عزیزی افزود: در برنامه ششم توسعه و با هدف بهبود فضای کسب و کار راه‌اندازی روستا بازار در نظر گرفته شده بود که ما قصد داریم در سال آینده چنین مراکزی را در شهرهای مختلف استان فعال کنیم تا مردم بتوانند بدون دغدغه و نگرانی مواد مورد نیاز خود را به ویژه محصولات لبنی را تهیه کرده و خرید کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: استان اردبیل قطب کشاورزی و تولید محصولات متنوع به حساب می‌آید که ضرورت دارد از ظرفیت تولید بالای محصولات کیفی‌تر در جهت عرضه مناسب و بدون واسطه استفاده شده و مردم به راحتی کالاهای خود را تهیه کنند.

معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل فعالیت این مراکز را به صورت دائمی و در فصول مختلف سال یادآور شد و اضافه کرد: قرار است به تناسب هر فصل محصولات مختلف سردرختی، جالیزی، سبزی و صیفی نیز در این مراکز عرضه شود تا مردم به راحتی خرید خود را انجام دهند.

کد خبر: ۷۹٬۷۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha