۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۵
تخصیص ۳۰ میلیارد تومان به پروژه مرکز جامع سرطان همدان
حاجی بابایی خبر داد:

تخصیص ۳۰ میلیارد تومان به پروژه مرکز جامع سرطان همدان

همدان - نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از تخصیص ۳۰ میلیارد تومان به پروژه مرکز جامع سرطان همدان خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به تخصیص ۳۰ میلیارد تومان به پروژه مرکز جامع سرطان همدان اظهار کرد: برای این پروژه بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده که در سفر محمدباقر نوبخت در شهریور ماه سال جاری به همدان، تخصیص اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان توسط سازمان برنامه وبودجه کشور توافق شد.

وی با بیان اینکه از ۱۰۰ میلیارد تومان مذکور، مبلغ ۳۰ میلیارد تومان در پاییز سال جاری تخصیص یافت و ۳۰ میلیارد تومان نیز دیروز در مرحله دوم به حساب این پروژه واریز شد؛ تاکید کرد: به منظور تسریع در بهره برداری از مرکز جامع سرطان در خرداد ۱۴۰۰، پیگیری برای واریز ۴۰ میلیارد تومان مرحله سوم در اسرع وقت، در دستور کار قرار دارد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این پروژه با مشارکت ۵۰ درصدی دکتر فرشچیان از خیرین کشور و تامین اعتبار ۵۰ درصد از سوی دولت تعریف شده که دکتر فرشچیان نیز ۱۰۰ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص داده است.

وی گفت: افزون بر اعتبارات یاد شده، تجهیزات پیشرفته توسط دستگاه های مختلف وارد استان شده که برای این تجهیزات قریب به ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

حاجی‌بابایی اظهار کرد: با بهره برداری از مرکز جامع سرطان همدان از سفرها و ترددهای درمانی به پایتخت کاسته می شود و این مرکز پاسخگوی مردم غرب کشور در مبحث پیشگیری و تشخیص و درمان خواهد بود.

کد خبر: ۷۹٬۶۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha