۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹
فریاد ورشکستگی مرغداران همدان را کسی نمی شنود
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

فریاد ورشکستگی مرغداران همدان را کسی نمی شنود

همدان - فلاحی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه فریاد ورشکستگی مرغداران در استان همدان گوش فلک را کر کرده است، گفت: این درحالی است که فریاد ورشکستگی مرغداران همدان را کسی نمی شنود.

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در گفتگو با خبرنگار بازار با نگاهی به وضعیت آشفته بازار مرغ عنوان کرد: با اتخاذ سیاست های مدیریتی می شد از بحران ورشکستگی مرغداران جلوگیری به عمل آورد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه با عرضه و توزیع به موقع نهاده های دامی این مشکل حل می شد، مطرح کرد: در صورت چنین اقدامی این گونه مردم مظلوم در بازار عرضه مرغ و تخم مرغ با گرانی سرسام آور و کمر شکن مواجه نمی شدند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر صنایع تولیدی بسیاری در استان همدان وجود دارد که از نظر مواد اولیه تولیدات خود با مشکل روبرو هستند و فریاد ورشکستگی آن ها گوش فلک را کر کرده ولی نمی دانیم چرا فریادشان به گوش مسئولان نمی رسد که در این رابطه به  کمک و مساعدت آن ها بشتابند.

حجت الاسلام فلاحی عنوان کرد: هر دستگاه اجرایی حال چه سازمان جهاد کشاورزی باشد یا اداره کار باید به فراخور مسئولیت خود در جهت حل مشکل قدمی بردارند تا مشکلات روی زمین باقی نماند.

حجت الاسلام فلاحی درخصوص تسهیلات ارائه شده از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ایجاد اشتغال نیز اظهار کرد: معلوم نیست این تسهیلات به چه کسانی واگذار شده و در رابطه با آمار اشتغال نیز می بینیم که اداره کار یک آمار جداگانه ارائه می دهد و در مقابل سازمان تامین اجتماعی آمار دیگری به نحوی که آمار با هم منطبق نیستند و مشخص نیست کدام آمار واقعیت دارد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمار ارائه شده از سوی دستگاه های باید روی کاغذ آورده و تحلیل شود، عنوان کرد: ضمن اینکه می گویند فلان مدیر، مدیر نمونه شناخته شده کافی نیست و باید مشخص شود که این مدیر بر چه اساس و چه آیتم هایی به عنوان مدیر نمونه معرفی شده است.

کد خبر: ۷۹٬۶۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha