۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
توزیع میوه شب عید در فارس آغاز شد
معاون صمت فارس:

توزیع میوه شب عید در فارس آغاز شد

شیراز- معاون صمت استان فارس گفت: توزیع میوه ویژه نوروز ۱۴۰۰ از امروز در ۱۰۰ مرکز صنفی منتخب شهر شیراز و همچنین مراکز منتخب شهرستان‌های فارس آغاز شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی صمت فارس، وحید رضا محمودزاده افزود: علاوه بر مراکز منتخب، تعاونی‌های اداره‌ها نیز می‌توانند با در دست داشتن درخواست توزیع میوه، به سردخانه مهر واقع در بلوار خلیج فارس، ابتدای میدان میوه و تره بار، مراجعه کنند.

وی با اشاره به حذف نامه نگاری اداری برای تسریع بررسی درخواست‌ها و توزیع میوه، گفت: بر اساس درخواست‌های دریافتی، با نظارت بازرسان ستاد تنظیم بازار، میوه بارگیری و در محل مورد نظر توزیع خواهد شد.

معاون صنعت، معدن و تجارت فارس با بیان این که خودرو برای حمل میوه‌ها در کنار سردخانه در نظر گرفته شده است افزود: قیمت در نظر گرفته شده برای هر کیلوگرم سیب زرد و قرمز ۸ هزار تومان و برای هر کیلو پرتقال تامسون ۱۰ هزار تومان است که از عصر امروز بیست و ششم اسفند در مراکز منتخب توزیع خواهد شد.

محمودزاده برگزاری هم زمان جلسه تعیین قیمت و بررسی درخواست‌ها را یکی از دلایل افزایش سرعت رسیدن میوه به دست مردم دانست و گفت: درخواست‌های اداره‌های صمت شهرستان‌ها نیز از امروز بررسی و میزان میوه درخواستی به شهرستان‌ها ارسال می‌شود.

وی با بیان این که امسال توزیع عمده فقط از سردخانه مهر انجام می‌شود افزود: هیچ محدودیتی در توزیع وجود ندارد و تا زمان وجود تقاضا در بازار، توزیع ادامه دارد.

کد خبر: ۷۹٬۶۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha