۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
سبقت فولکس واگن از تسلا در تحویل خودروهای الکتریکی
کاهش هزینه و افزایش حاشیه سود؛ برنامه آتی فولکس واگن

سبقت فولکس واگن از تسلا در تحویل خودروهای الکتریکی

فولکس واگن قصد دارد در سال‌های آینده برنامه کاهش هزینه تولید خودرو را برای افزایش حاشیه سود را برای این شرکت خودروسازی محقق کند.

بازار؛ گروه خودرو: فولکس واگن اطمینان دارد که کاهش هزینه ها به آن کمک می کند تا در سال های آینده حاشیه سود را افزایش دهد.

یک روز پس از تشریح بلند پروازانه تحرک خودروهای الکتریکی، هربرت دیس، رئیس اجرایی دومین خودروساز بزرگ جهان در بیانیه ای اطلاع داد: «عملکرد خوب ما در سال ۲۰۲۰، سالی که تحت سلطه بحران است، به ما سرعت می بخشد تا تحول خود را تسریع کنیم.»

فولکس واگن اعلام کرد افزایش بیش از دو برابر تحویل خودروهای الکتریکی به یک میلیون دستگاه در سال جاری را هدف قرار داده است و در این خصوص اعلام کرد: «یک مدل استاندارد پلت فرم برای تولید خودرو از سال‌ها پیش برای نرم افزار، باتری و شارژ اعمال می شود.»

اظهارات دیس یک روز پس از آن است که فولکس واگن از برنامه ساخت نیمی از کارخانه سلول باتری در اروپا و گسترش زیرساخت برای شارژ وسایل نقلیه الکتریکی در سطح جهان در راستای تسریع در برای پیشی گرفتن از تسلا را ابراز کرده است.

این شرکت خودروسازی اعلام کرد هدف دارد حاشیه سود عملیاتی ۷ تا ۸ درصد را در سال‌های پس از ۲۰۲۱ به دست آورد، البته سال مشخصی را مشخص نمی کند و تأیید دارد که به احتمال زیاد در انتهای ۲۰۲۱  به هدف ۵ تا ۶.۵ درصد افزایش سود برسد.

فولکس واگن گفت: این امر با کاهش ۲ میلیارد یورو هزینه ثابت تا سال ۲۰۲۳ در مقایسه با سال ۲۰۲۰، کاهش ۵ درصدی و همچنین کاهش ۷ درصدی در هزینه مواد در مدت مشابه محقق خواهد شد.

رئیس مالی تازه وارد آرنو آنتلیتز تاکید کرد: «هدف داریم تحول جاه طلبانه گروه فولکس واگن را بر مبنای مالی محکم قرار دهیم.»

کد خبر: ۷۹٬۶۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha