۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷
مشکلی از بابت تامین و ذخیره اقلام اساسی در آذربایجان غربی وجود ندارد
معاون امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی:

مشکلی از بابت تامین و ذخیره اقلام اساسی در آذربایجان غربی وجود ندارد

ارومیه- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: مشکلی از بابت تامین و ذخیره اقلام اساسی در آذربایجان غربی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار بازار، بهنام شهدی ظهر چهارشنبه در  جلسه ستاد تنظیم بازار استان با اشاره ای به وضعیت بازار شب عید گفت: مشکلی از بابت تامین و ذخیره اقلام اساسی در استان وجود ندارد.

وی با اشاره ای به برخی تخلفات موجود به خصوص در تامین و توزیع مواد ضدعفونی کننده گفت: در بحث نیازهای اساسی مردم اعم از مواد ضدعفونی کننده و اقلام اساسی عید با کسی تعارف نداریم و در صورت مشاهده تخلف به خصوص با محتکران به شدت برخورد خواهد شد. 

شهدی با اشاره به برخی گلایه های مردم در تهیه اقلام بهداشتی گفت: خوشبختانه استان از بابت شیوع کرونا در وضعیت مطلوبی قرارگرفته اما طبق گزارشات مردمی، یکسری مشکلات در تهیه اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده در جامعه مشاهده می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی  با تاکید بر اینکه دستگاه های متولی نظارت های خود را بر روند تولید و توزیع مواد ضد عفونی کننده گسترش دهند، گفت: باید اقدامات انجام گرفته به آرامش بازار منتهی شود.

وی افزود: برای کاستن دغدغه های مردم علاوه بر توسعه تولید باید در روند توزیع نیز دستگاه های متولی ورود یافته و با اکیپ های بازرسی، منافذ سواستفاده را ببندند. 

کد خبر: ۷٬۹۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha