۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
۴ میلیون و ۳۰۰ هزار بهره‌بردار مستقیم کشاورزی در کشور داریم
معاون وزیر کشاورزی:

۴ میلیون و ۳۰۰ هزار بهره‌بردار مستقیم کشاورزی در کشور داریم

اردبیل- معاون وزیر ورئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: در کشور ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر بهره بردار مستقیم داریم که به همراه خانواده هایشان به حرفه کشاورزی مشغول هستند.

به گزارش خبرنگار بازار، کامبیز بازرگان ظهر امروز در دهمین جشنواره دو سالانه رسانه‌های کشاورزی که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور مسئولان جهاد کشاورزی اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: ما در کشور ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر بهره بردار مستقیم داریم که به همراه خانواده هایشان به حرفه کشاورزی مشغول هستند.

وی افزود: آنچه دنیا به سمت آن پیش می‌رود و ما هم با وجود تحریم باید به آن توجه ویژه داشته باشیم نفوذ دانش و انتقال آن به بخش کشاورزی است که بهترین روش برای انتقال آن رسانه است.

وی افزود: در هفته‌های اخیر هم شبکه ملی آموزش کشاورزی ایران توسط ریاست جمهوری افتتاح شد که روزانه در حدود۱۰۰ کلاس آموزشی را به صورت وبینار برای کشاورزان کارشناسان و بهر برداران برگزار می‌کند.

بازرگان تصریح کرد: استودیو کشاورز و شبکه برکت را در ۳۲ استان راه اندازی کردیم و ارتباط ما با صدا و سیما بسیار گسترش یافته است و می توانیم امسال را سال نهضت رسانه ای در وزارت جهاد کشاورزی اعلام کنیم.

در ادامه خلیل نیکشاد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بر افزایش غنای محتوای فیلم های آموزشی تولیدی توسط سازمان جهاد کشاورزی تاکید کرد.

وی افزود: تولید محتوا برای بیش از ۱۰۰ هزار بهره‌بردار فعال در حوزه کشاورزی باید همراه با آموزش روان و قابل فهم بوده و بر روی بستر مناسب از جمله برنامه‌های آموزشی رادیویی و تلویزیونی که با مشارکت صدا و سیمای استانی و سازمان جهاد کشاورزی در طول سالهای اخیر به طور مداوم پخش شده ادامه یابد همچنین استفاده از فضای مجازی که برنامه های شبکه برکت این سازمان نیز بر روی این پلتفرم پخش خواهد شد با قوت ادامه خواهد داشت.

کد خبر: ۷۹٬۴۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha