۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸
افزایش صادرات به ۱۰۰ کشور جهان مهم ترین اولویت بلور شیشه کاوه
مدیرعامل شرکت بلور شیشه کاوه در گفتگو با «بازار» مطرح کرد

افزایش صادرات به ۱۰۰ کشور جهان مهم ترین اولویت بلور شیشه کاوه

مدیرعامل شرکت بلور شیشه کاوه با اشاره به اهمیت صادرات غیر نفتی برای کشور، گفت: افزایش بازارهای صادراتی از ۵۰ کشور به ۷۰ تا ۱۰۰ کشور جهان از مهمترین اولویت های برنامه ریزی این شرکت برای توسعه صادرات در سال ۱۴۰۰ است.

بازار؛ گروه اصناف و بازرگانی: «سید مهدی ابراهیمی» افزود: استفاده بهینه از منابع موجود و تولید لیوان های پایدار و تولید ظروف سفالی شیشه‌ای در سایزهای مختلف در افزایش صادرات محصولات این شرکت در سال گذشته به کشورهای و همسایه بسیار تاثیرگذار بوده است.

مدیرعامل شرکت بلور شیشه کاوه با بیان اینکه افزایش درآمدهای ارزی از دیگر اولیت های این شرکت در بازارهای صادراتی است، گفت: خوشبختانه با تولید محصولات رنگی برای نخستین بار در این شرکت و تنوع محصولات تولیدی این شرکت توانست در سال ۹۸ یکی از صادرکنندگان برتر استان تهران را به خود اختصاص دهد.

هدف ما حضور فعال در بازارهای صادراتی است
ابراهیمی با اشاره به مزیت های حضور فعال در بازارهای هدف صادراتی با قیمت های رقابتی، افزود: برنامه‌ریزی ما این است که با توجه به قیمت های رقابتی بتوانیم همچنان در بازارهای هدف صادراتی حضوری فعال داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت بلور شیشه کاوه تاکید کرد: حفظ بازار صادراتی برای شرکت بلور شیشه کاوه یکی از اولویت‌های مهم است و امیدواریم بتوانیم با برنامه‌ریزی مناسب کشورهای صادراتی خود را بیش از پیش توسعه دهیم.

در سال گذشته ما موفق شدیم که در مجموع به بیش از ۵۰ کشور محصولات خود را صادر کنیم و انتظار داریم که تعداد این بازارها را به ۷۰ تا ۱۰۰ بازار توسعه دهیم

ابراهیمی در پاسخ به سوال خبرنگار بازار مبنی بر اینکه در سال ۹۸ صادرات محصولات شیشه بلور کاوه به چند کشور انجام شد، گفت: در سال گذشته ما موفق شدیم که در مجموع به بیش از ۵۰ کشور محصولات خود را صادر کنیم و انتظار داریم که تعداد این بازارها را به ۷۰ تا ۱۰۰ بازار توسعه دهیم.

شایان ذکر است تولید انواع محصولات شیشه و بلور شامل لیوان، استکان، بشقاب، دیس و کاسه به صورت ساده و رنگی از مهمترین محصولات این کارخانه در خودکفایی محصولات بلوری در ایران است.

شرکت بلور شیشه کاوه در سال ۶۱ با استفاده از ماشین آلات پیشرفته از کشورهای آلمان، ایتالیا، فرانسه و انگلستان تولید ظروف شیشه‌ای خود را آغاز کرد.

این شرکت هم اکنون با ظرفیت تولید ۵۸ هزار تومان محصولات شیشه و بلوری است، در حال حاضر در عرضه محصولات بلوری به بازارهای داخلی و خارجی نقش مهمی را ایفا می‌کند.

کد خبر: ۷۹٬۴۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha