۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
توزیع میوه شب عید از فردا در قزوین آغاز می‌شود
مباشر توزیع میوه تنظیم بازار قزوین:

توزیع میوه شب عید از فردا در قزوین آغاز می‌شود

قزوین- مباشر توزیع میوه تنظیم بازار استان قزوین گفت: توزیع میوه تنظیم بازار از فردا در ۱۵ غرفه تعیین شده در شهر قزوین و محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان و همچنین مکان های مشخص در سایر شهرستان‌ها آغاز می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی تنظیم بازار استان قزوین، هادی طاهرخانی اظهار داشت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست جمهوری مبنی بر جلوگیری از افزایش قیمت ها و دسترسی آسان برای عموم به ویژه اقشار کم درآمد، توزیع میوه تنظیم بازار ایام پایانی سال ۹۹ و نوروز ۱۴۰۰ از فردا آغاز می شود.

 مباشر توزیع میوه تنظیم بازار استان قزوین اظهار داشت: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت با کمک بسیج اصناف و ناظران سازمان تعزیرات حکومتی بر غرفه های توزیع میوه تنظیم بازار نظارت خواهند داشت.

وی در خصوص قیمت فروش میوه، اضافه کرد: در جلسه کمیته راهبری توزیع میوه تنظیم بازار که دیروز برگزار شد، قیمت هر کیلو پرتقال ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان، سیب قرمز هشت هزار و ۵۰۰ تومان و سیب زرد ۹ هزار و ۵۰۰ تومان مصوب شد.

طاهرخانی یادآور شد: مکاتبات لازم با دستگاه های اجرایی استان جهت دریافت میوه شب عید صورت گرفته است و از ۲۶ اسفند ماه برای تحویل آنها اقدام می شود.

کد خبر: ۷۹٬۴۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha