۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
تلاش برای جهش تولید مسکن در بودجه سال آینده
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۰ مجلس اعلام کرد

تلاش برای جهش تولید مسکن در بودجه سال آینده

زارع، سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت: تصمیم گرفتیم با توجه بیشتر به اجرای قانون جهش تولید مسکن، در بودجه ۱۴۰۰ رونق جدیدی به بخش مسکن بدهیم.

به گزارش بازار، رحیم زارع، با اشاره به ویژگی‌های بودجه سال آینده کل کشور تصریح کرد:‌ یکی از موضوعاتی که مجلس شورای اسلامی در قالب تبصره ۱۸ بودجه در نظر گرفت توجه به تولید و تامین مسکن برای متقاضیان بود.

وی افزود:‌ ‌هم اکنون ۱۸۰ بخش مختلف در زمینه صنعت مسکن مشغول فعالیت هستند که با رونق گرفتن این بخش‌ها ما شاهد توسعه ساخت مسکن و حوزه‌های جانبی آن در جهت ایجاد اشتغال خواهیم بود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه همچنین در خصوص تفاوت بودجه سال آینده کل کشور با بودجه‌های سنواتی قبل گفت: در بودجه ۱۴۰۰ بر توجه به مناطق محروم به ویژه در زمینه سهم آب روستاها، سهم راه‌های روستایی، سهم نقاط محروم که تاکنون اسمی از آن‌ها در ۴۰ سال گذشته در بودجه وجود نداشت، تاکید شده است.

وی اضافه کرد:‌ حمایت از معیشت مردم، ‌اشتغال، ‌ سلامت، تولید، حوزه امنیت، آموزش، فرهنگ و رفع آسیب‌های اجتماعی از جمله موارد مورد توجه و خواست مجلس شورای اسلامی بود که در بودجه سال آینده کل کشور اعمال شد و امیدواریم دولت در اجرای قانون بودجه سال ۱۴۰۰ موفق باشد.

کد خبر: ۷۹٬۳۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha