۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴
نظرات مجمع تشخیص درباره بودجه به علت تاخیر مسموع نیست
عضو کمیسیون تلفیق مجلس:

نظرات مجمع تشخیص درباره بودجه به علت تاخیر مسموع نیست

مالک شریعتی، ‌عضو کمیسیون تلفیق مجلس با اشاره به برخی خبرها مبنی بر بازگرداندن بودجه به مجلس توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: نظرات اخیر مجمع، به علت تاخیر در اعلام به ‌شورای نگهبان، مسموع نیست.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، مالک شریعتی شامگاه یکشنبه در واکنش به انتشار خبری مبنی بر اینکه هئیت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام  لایحه بودجه را به دلیل ۱۸ مورد مغایرت با سیاست های کلی برای اصلاح به مجلس بازگردانده است، گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام اختیار دارد همه مصوبات مجلس از جمله ‌بودجه۱۴۰۰ را با سیاستهای کلی، تطبیق و به شورای نگهبان اعلام کند تا پیش از اعلام نظر رسمی شورا به مجلس، لحاظ شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس افزود: نظر رسمی شورا، روز شنبه ۲۳ دی به مجلس اعلام و شامگاه شنبه، کمیسیون تلفیق و امروز صحن علنی آنها را بررسی و رفع ایراد کرد.

‌شریعتی با بیان اینکه پس از این، تنها در ۲ صورت امکان بررسی مجدد در مجلس را دارد تصریح کرد: اول در صورت تامین نشدن نظر شورای نگهبان آن‌هم فقط در موارد اعلامی قبلی و دوم در صورت هرگونه تشخیص مغایرت با شرع توسط فقهای محترم شورای نگهبان.

وی درباره اخبار منتشر شده راجع به نظر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز تاکید کرد: نظرات اخیر مجمع، به علت تاخیر در اعلام به ‌شورای نگهبان، مسموع نیست.

کد خبر: ۷۹٬۳۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha