۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸
۵۰ هزار مترمربع اراضی شهرک‌های صنعتی استان سمنان خلع ید شد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان:

۵۰ هزار مترمربع اراضی شهرک‌های صنعتی استان سمنان خلع ید شد

سمنان- آل بویه، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان گفت: ۵۰ هزار مترمربع از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان در سال ۹۹ خلع ید شده است.

حسن آل‌بویه در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه ۵۰ هزار مترمربع از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان در سال ۹۹ خلع ید شده است، تاکید کرد: این میزان اراضی در قالب ۱۸ فقره قرارداد بوده است.

وی با بیان اینکه قراردادهای خلع ید شهرک‌ها و نواحی صنعتی متعلق به کسانی است که به تعهدات خود برای ساخت و ساز صنعتی عمل نکردند، خاطرنشان کرد: همچنین، این متقاضیان طی سال‌های اخیر به تذکرات و اخطارهای صادر شده توجه ننموده و نیز زمین‌های واگذار شده را بلاتکلیف رها کرده بودند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ابرازکرد: خلع ید اراضی صنعتی امسال نسبت به سال ۹۸ حدود ۵۰ درصد کاهش داشت. سال گذشته بیش از ۱۰۰ هزار مترمربع اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان در قالب ۲۰ فقره قرارداد خلع ید شد.

آل‌بویه با تاکید بر ایجاد فرصت برای تولیدکنندگان واقعی در راستای سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان، اظهارکرد: خلع ید این اراضی و آزادسازی زمین‌های بلاتکلیف فرصت مغتنم برای واگذاری زمین به واجدین شرایط پس از طی مراحل قانونی است که می‌تواند توسعه و رونق اقتصادی منطقه را در پی داشته باشد.

شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ۶ هزار و ۸۸۴ هکتار اراضی در اختیار دارد.

کد خبر: ۷۹٬۳۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha