۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۹
۲ برابر مصرف روزانه در استان سمنان مرغ توزیع می‌شود
استاندار سمنان:

۲ برابر مصرف روزانه در استان سمنان مرغ توزیع می‌شود

سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه مصرف روزانه مرغ استان ۳۲ تن است اما ۶۴ تن مرغ در سطح شهرستان‌های آن توزیع می‌شود، گفت: ۱۰ تن مرغ نیز روزانه به تعاونی‌ها اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی رضا آشناگر شامگاه یکشنبه در حاشیه نشست ویدئو کنفرانسی استانداران با وزیر کشور و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دو برابر مصرف استان، مرغ توزیع می شود، بیان کرد: مصرف استان ۳۲ تن برآورد می شود اما روزانه ۶۴ تن مرغ در سطح شهرستان های استان توزیع می‌شود.

وی از توزیع ۱۰ تن مرغ اضافه بر سازمان بین تعاونی ها با قیمت دولتی نیز خبر داد و ابراز کرد: تمام این اقدامات برای مقابله با کمبود مرغ انجام می شود.

استاندار سمنان با اشاره به مدیریت  تنظیم بازار مرغ، تاکید کرد: در بحث تامین گوشت مرغ  مشکلی در استان وجود ندارد.

آشناگر در پاسخ به سوال خبرنگار بازار دریاره سوء استفاده برخی از فروشندگان در قطعه فروشی مرغ، گفت: فروش مرغ قطعه بندی شده و مرغ طعم دار ممنوع است.

وی با تاکید بر افزایش نظارت و بازرسی در مقوله توزیع از کشتارگاه و تولید کننده تا مغازه دار، بیان کرد: اقدامات خوبی در این زمینه در سطح استان انجام شده تا آرامش به بازار نیاز و تقاضای مرغ بازگردد.

استاندار سمنان با بیان اینکه تامین ارزاق عمومی و کالاهای اساسی نیز در سطح استان سمنان وضعیت خوبی دارد، ابراز کرد: توزیع میوه مورد نیاز شب عید مردم با قیمت مصوب نیز از دیگر اقداماتی است که در طول روزهای آتی در سطح استان انجام می‌پذیرد.

کد خبر: ۷۹٬۳۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha