۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷
 ۱۱۱ میلیارد تومان؛ اعتبار مورد نیاز احداث بنادر صیادی در سال ۱۴۰۰
مدیرکل اداره توسعه بنادر صیادی سازمان شیلات عنوان کرد

۱۱۱ میلیارد تومان؛ اعتبار مورد نیاز احداث بنادر صیادی در سال ۱۴۰۰

بهشتیان، مدیر کل اداره توسعه و مدیریت بنادر صیادی سازمان شیلات ایران، گفت: اعتبار پیش بینی شده جهت ادامه پروژه‌های احداث، بهسازی و ساماندهی بنادر صیادی در سال آینده، ۱۱۱ میلیارد تومان برآورد شده است.

به گزارش بازار به نقل از سازمان شیلات ایران، سید مصطفی بهشتیان با اشاره به اینکه تداوم و تسریع در اجرایی شدن طرح‌های بنادر صیادی در اولویت برنامه‌های سازمان شیلات ایران قرار دارد، بیان داشت: برنامه ریزی‌های جامعی نیز برای تداوم پروژه‌های بنادر صیادی در سال ۱۴۰۰ انجام شده است.

مدیر کل اداره توسعه و مدیریت بنادر صیادی سازمان شیلات ایران در ادامه اظهار داشت: اعتبار پیش‌بینی شده جهت ادامه پروژه‌های احداث، بهسازی و ساماندهی بنادر صیادی در سال آینده، ۱۱۱ میلیارد تومان برآورد شده است.

وی خاطرنشان ساخت: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای سال ۱۴۰۰، تعداد پروژه‌های اجرایی ۱۷ و تعداد پروژه‌های مطالعاتی هفت بندر خواهد بود.

این مقام مسئول در سازمان شیلات ایران، خاطرنشان ساخت: بدین منظور پیش بینی اعتباری معادل ۱۱۱ میلیارد تومان در لایجه بودجه شده است.

به گفته بهشتیان، بر این اساس، ۴۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های طرح احداث، ۳۶۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های بهسازی و ۳۵۰ میلیارد تومان نیز برای پروژه‌های ساماندهی بنادر صیادی در نظر گرفته شده است.

مدیر کل اداره توسعه و مدیریت بنادر صیادی سازمان شیلات ایران، بیان داشت: به طور کلی برآورد اولیه برای تکمیل پروژه‌های در دست اقدام بنادر صیادی در شمال و جنوب کشور، صد میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان است.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر رقم اعلام شده، تکمیل ساخت ۳۱ موج شکن مردمی نیز باید انجام شود، خاطرنشان ساخت: تکمیل این موج شکن‌ها نیز به هزار و هشتصد و شصت  میلیارد تومان اعتبار دیگر نیز نیاز خواهد داشت.

این مقام مسئول در سازمان شیلات ایران، اظهار امیدواری کرد: با اختصاص اعتبارات مورد نیاز و پیش بینی شده، تداوم پروژه‌های احداث، ساماندهی و بهسازی بنادر صیادی با سرعت بیشتری انجام شود تا به این ترتیب بتوانیم پاسخگوی نیاز جامعه صیادی محلی در جنوب و شمال کشور باشیم.

کد خبر: ۷۹٬۲۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha