۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱
مواد اولیه صنایع چوب و کاغذ تامین شود/ حذف جریان دلالی
رئیس قوه قضائیه:

مواد اولیه صنایع چوب و کاغذ تامین شود/ حذف جریان دلالی

ساری- رئیس قوه قضائیه خواستار خواستار تامین مواد اولیه کارخانه چوب وکاغذ استان مازندران شد و گفت: باید تصمیم گیری درستی در این بخش صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار بازار، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اداری استان در سالن غدیر خواستار تامین مواد اولیه بر کارخانه های استان نظیر چوب وکاغذ شد و گفت: دستگاه های مرتبط باید تصمیم گیری درستی در این زمینه داشته باشند زیرا اکنون بخشی از کاغذ کشور از طریق واردات تامین شود.

حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه فعال کردن بخش خصوصی نیازمند حمایت قضایی و حقوقی است، گفت: باید حمایت واقعی از بخش خصوصی و نیاید این بخش رها شود.

وی با عنوان اینکه توسعه یافتگی مازندران در گرو کشاورزی، گردشگری و صنعت است، گفت: بین خط تولید ومصرف بر روی زنجیره باید نظارت شود تا حمایت از خط تولید ومصرف شکل گیرد.

حجت الاسلام رئیسی با تاکید بر حذف جریان دلالی و مدیریت این عرصه گفت:حذف این جریان سبب می شود تا تولیدکننده ومصرف کننده رضایت داشته باشند.

رئیس قوه قضاییه یادآور شد: امروز همه مسئولیت داریم تا زندگی مردم را سهل کنیم گفت: مازندران به دلیل زمینه هایی نظیر همسایگی با کشورهای مختلف و ذخایر ونیروی انسانی استان مهم و ارزشمندی است و باید تلاش برای حل مشکلات آن داشته باشیم.

کد خبر: ۷۹٬۲۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha