۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰
آخرین مرحله رزمایش احسان و همدلی در قزوین اجرایی شد/ توزیع ۲۹ هزار بسته معیشتی از ابتدای امسال
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان قزوین:

آخرین مرحله رزمایش احسان و همدلی در قزوین اجرایی شد/ توزیع ۲۹ هزار بسته معیشتی از ابتدای امسال

قزوین- مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان قزوین گفت: از ابتدای امسال ۲۹ هزار بسته معیشتی در استان قزوین به دست نیازمندان رسیده است.

به گزارش خبرنگار بازار، سید مهدی میرغفاری بعد از ظهر یکشنبه در پنجمین مرحله از رزمایش احسان و همدلی استان قزوین که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی  که در مسجد النبی(ص) قزوین برگزار شد، گفت: از ابتدای امسال با شیوع بیماری کرونا، رکود بسیاری از کسب و کارها و فشارهای اقتصادی وارده به مردم رزمایش احسان و همدلی در تمام کشور کلید خورد و تلاش شد تا با استفاده از تجمیع همه توانمندی های موجود بخشی از نیاز ایجاد شده در جامعه مرتفع شود.

وی افزود: در استان قزوین نیز در این مدت فعالیت های ارزشمندی انجام شده است که توزیع بیش از ۲۹ هزار بسته معیشتی از ابتدای امسال از مهم ترین این فعالیت هاست.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) استان قزوین گفت: در این مدت ۱۰۰ هزار تن مرغ منجمد و ۸ هزار بسته فرهنگی و نوشت افزاری در استان قزوین توزیع شده است.

میرغفاری گفت: در آخرین مرحله از اجرای رزمایش احسان و همدلی در استان قزوین به لطف خدا موفق شدیم ۸ هزار بسته معیشتی شامل مواد غذایی و کالاهای اساسی مردم را تهیه کنیم که معادل ریالی هر کدام از این بسته ها نزدیک به ۳۵۰ هزار تومان ارزیابی شده است.

وی خاطرنشان کرد: احسان و همدلی شیوه و طریقت مردم ایران است و تا زمانی که این مشکل ادامه دارد تلاش ما برای اجرای این رزمایش نیز ادامه خواهد داشت.

رزمایش احسان و همدلی روحیه ایثار و بخشش را در جامعه تزریق کرد
آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار داشت: کمک به محرومان و توجه به نیاز اقشار ضعیف جامعه با اجرای رزمایش احسان و همدلی توانست عزمی جدی و روحیه ای از ایثار و بخشش را در جامعه تزریق کند.

وی بیان کرد: در شرایط کرونایی که بسیاری از مردم گرفتار بیماری و رکود ناشی از مشکلات اقتصادی ایجاد شده هستند این که نیازمندان جامعه را در نظر بگیریم بسیار ارزشمند است و مطمئنن اثرات خوب و منشا خیر و برکات زیادی برای کشور خواهد بود.

امام جمعه قزوین گفت: اجرای آخرین مرحله از رزمایش احسان و همدلی در آستانه سال نو در استان قزوین با ۸ هزار بسته معیشتی کار بسیار ارزشمندی است که از همه دست اندرکاران و فعالین این حوزه کمال قدردانی را داریم.

کد خبر: ۷۹٬۲۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha