۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
 بخشنامه های خلق الساعه مشکل فرا روی صادرات مازندران است
رئیس اتاق بازرگانی مازندران:

بخشنامه های خلق الساعه مشکل فرا روی صادرات مازندران است

ساری- مهاجر، رئیس اتاق بازرگانی مازندران، بخشنامه های خلق الساعه و دست و پاگیر را از جمله مشکلات فرا روی توسعه صادرات و تجار بیان کرد.

عبدالله مهاجر در گفتگو با خبرنگار بازار با انتقاد از قوانین و بخشنامه های خلق الساعه و دست و پاگیر فرا روی توسعه صادرات اظهار داشت: بسیاری از دستورالمعل ها و بخشنامه ها شفاف و دقیق نیست و باید با استفاده از ظرفیت شورای گفتگو برای بهبود کسب و کار و صادرات بهره گیری کنیم.

وی با بیان اینکه در بسیاری از جاها از ظرفیت بخش خصوصی بهره گیری نمی شود، تصریح کرد: اگر دولت بیشتر در کنار بخش خصوصی باشد و از نظرات آن استفاده کند، بهتر می تواند به توفیقات در حوزه اقتصادی دست یابد.

وی عنوان کرد: اگر قانون به درستی اجرا و نظارت شود بسیاری از موانع فرا روی بخش خصوصی و صادرات حل می شود زیرا در حال حاضر ظرفیت های فراوان در حوزه های کشاورزی، گردشگری و اقتصادی بهره گیری نمی شود.

مهاجر عدم رسیدگی به مصوبات مبنی بر خلع ید ۴۶ هکتار از یک قطعه زمین ۸۰ هکتاری صنعتی در امامزاده عبدالله آمل از جمله دغدغه ها است، افزود: برای خلع ید زمین صنعت از شرکت خاص در این شهرک صنعتی بارها و بارها جلسه گذاشتیم که تاکنون محقق نشده است.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران خواستار اجرای قانون و مطالبه گری برای باز پس گیری زمین مورد نظر شد و گفت: طرح صنعتی توسط شرکت خاص در این شهرک صنعتی اجرا نشد و باید زمین مورد نیاز خلع ید شود.

کد خبر: ۷۹٬۲۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha