۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
وزیر صمت درباره ممنوع شدن صادرات محصولات کشاورزی تجدیدنظر کند
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس:

وزیر صمت درباره ممنوع شدن صادرات محصولات کشاورزی تجدیدنظر کند

ساداتی نژاد، نماینده مردم کاشان و آران بیدگل در مجلس گفت: اینکه به دلیل عدم مدیریت در توزیع محصولات، صادرات را ممنوع کنید قطعاً این اقتصاد و مدیریت توزیع نخواهد بود بنابراین وزیر صمت درباره ممنوع شدن صادرات محصولات کشاورزی تجدیدنظر کند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سیدجواد ساداتی نژاد در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۴ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: در کشور کشاورزان زحمت‌کشی وجود دارد که محصولات را با خون دل تولید می‌کنند بنابراین اقتصاد هم یک خونی دارد و باید صادرات و واردات محصولات به نحو صحیح تنظیم شود.

نماینده مردم کاشان و آران بیدگل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اما اینکه به دلیل عدم مدیریت در توزیع محصولات، صادرات را ممنوع کنید قطعاً این اقتصاد و مدیریت توزیع نخواهد بود چرا که در حال حاضر ۵۰۰ هزار تن سیب و۴۵۰ هزار تن پرتقال در انبارها موجود است بنابراین وزیر صمت می‌بایست در این رابطه تجدیدنظر جدی داشته باشد.

وی اظهار کرد: در همین مجلس قانون خرید تضمینی اصلاح شد و شورای قیمت گذاری به وجود آمد تا قیمت محصولات را به صورت واقعی تنظیم کند اما متأسفانه باخبر شدیم که آقای رئیس جمهور دستور لغو قیمت‌های چغندرقند و دانه‌های روغنی را که از سوی این شورا اتخاذ شده بود، داده است لذا باید از کشاورزان در قیمت‌گذاری محصولات حمایت شود تا بتوانند در ادامه امیدی را برای کشت محصولات داشته باشند.

رئیس کمیسیون کشاورزی تأکید کرد: وزیر جهاد کشاورزی از قانون مجلس و کشاورزان با جدیت حمایت کند و قیمت محصولات کشاورزی را به نرخ واقعی تغییر دهد.

کد خبر: ۷۹٬۱۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha