۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
سازمان برنامه و بودجه، ساز و کار رتبه بندی معلمان را فراهم کند
نماینده مردم ورامین در مجلس:

سازمان برنامه و بودجه، ساز و کار رتبه بندی معلمان را فراهم کند

نوش آبادی، نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: با توجه به حمایت قاطع مجلس از جامعه معلمان و فرهنگیان امیدوارم سازمان برنامه و بودجه کشور نسبت به نظام رتبه بندی معلمان اقدام کند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حسین نوش آبادی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۴ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: با توجه به حمایت قاطع مجلس از جامعه معلمان و فرهنگیان امیدوارم سازمان برنامه و بودجه کشور نسبت به نظام رتبه بندی معلمان و ایجاد ساز و کار اجرایی آن، اعمال مدرک دوم تحصیلی فرهنگیان و حل مشکل فوق العاده شغل نیروهای خدماتی آموزش و پرورش و تبدیل وضعیت آن ها و بیمه معلمان غیردولتی برنامه ریزی کند.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: تعرفه گذاری خدمات پرستاری و همسان سازی حقوق کارکنان وزارتخانه های علوم و بهداشت و درمان که امروز در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند، ضروری است.

وی با اشاره به ضرورت تامین اعتبار لازم برای پرداخت حق بیمه خبرنگاران و جامعه رسانه ای و مطبوعاتی، اضافه کرد: متناسب سازی حقوق بازنشستگان، مستمری بگیران تامین اجتماعی، تامین مالی حق سهم ذخیره بسیجیان، پرداخت مطالبات قانونی معلولان جسمی و ذهنی و حرکتی، ترمیم حقوق نیروهای شرکتی و قراردادی دستگاه های اجرایی، تامین پاداش پایان خدمت ایثارگران بازنشسته، اجرای بیمه کارگران ساختمانی و رانندگان و توسعه بیمه تامین اجتماعی روستایی و عشایری ضرورت دارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: پرداخت حق الزحمه و پاداش اعضای شوراهای حل اختلاف ضرورت دارد که نسبت به آن بی توجهی می شود.

کد خبر: ۷۹٬۱۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سرایدارو خدمتگزار مدرسه IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
      0 0
      وزیر محترم ما نیروهای خدماتی شامل هیچ افزایشی نشدیم از تمام مسئولین یاری میخواهیم به فکر ما باشن با این تورم و کمبود نیرو نفس کشیدن واقعا سخت شده است.خودتونو یک روز جای ما بزارید ،خودتون میدونید که مسئولیت و حقوق ناچیز کفاف زندگی ما را نمیدهد خواهشا برای ما کاری کنید.
    • IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
      0 0
      آخرش 300 اضافه میشه