۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
CR-V؛ شاسی بلند زیبای ژاپنی
بلندقامت محبوب هوندا با لباس جدید می‌آید 

CR-V؛ شاسی بلند زیبای ژاپنی

گروه خودروسازی هوندا مدل جدید CR-V را برای سال ۲۰۲۲ روانه بازار خواهد کرد، این خودروساز سعی دارد سهم بازار بیشتری با عرضه این محصول برای خود دریافت کند.

بازار؛ گروه خودرو: طی یک هفته گذشته تصاویری از نسل ششم کراس‌اوور کامپکت هوندا یعنی CR-V در حین تست خیابانی و با کاورهای مخصوص توسط عکاسان جاسوس شکار شد.

اگرچه کاورهای خاص استتاری روی بدنه CR-V قرار گرفته و تشخیص چهره جدید آن دشوار است، اما طراحان آزاد باتوجه به سبک و زبان طراحی جدید این خودروساز ژاپنی که در کراس‌اوور ساب کامپکت خود یعنی HR-V بر این باورند که تغییرات گستردهی در طراحی بدنه و استایل این کراس‌اوور کامپکت خواهد افتاد.
طراحی و گرافیک جدید چراغ‌های جلو و جلوپنجره و طراحی چراغ‌های عقب از جمله تغییرات مهم این طراحی است. هرچند که نباید از رشد ابعادی و خطوط جدیدی که شکل و استایل زیباتر به این کراس‌اوور می‌بخشد، صرف نظر کرد.

مطابق آنچه که مجله خودرو منتشر کرده است، پیشرانه‌ای CR-V جدید هیبریدی خواهد بود و نسل جدیدی از سیستم‌های الکترونیکی هوشمند در زمینه ایمنی و رفاهی برای سرنشینان تعبیه خواهد شد. اما آنچه که پیش‌بینی می‌شود این است که هوندا به‌زودی تا سه ماهه دوم سال جاری میلادی از CR-V ۲۰۲۲ رونمایی خواهد کرد.

کد خبر: ۷۹٬۱۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha