۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵
۳ هزار میلیارد تومان اعتبار برای توسعه شهرکهای صنعتی مازندران در نظر گرفته شد
نماینده مردم بابل در مجلس:

۳ هزار میلیارد تومان اعتبار برای توسعه شهرکهای صنعتی مازندران در نظر گرفته شد

بابل- سعادتی، نماینده مردم بابل در مجلس گفت: سه هزار میلیارد تومان برای توسعه شهرک های صنعتی در استان در نظر گرفته شده که سهم بابل بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان است.

مهدی سعادتی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اهمیت آب در شهرستان اظهار داشت: فاز اول تصفیه خانه آبرسانی به شهرهای گروه الف از جمله بابل افتتاح شد و مراحل بعدی در دست اقدام است.

وی با عنوان اینکه برای مسئله فاضلاب شهرستان بابل نیز حدود ۴۰ میلیارد تومان بودجه درنظر گرفته شده است، افزود: در حوزه پسماند ۵۰ میلیارد تومان بودجه درنظر گرفته شد که هنوز جذب نشده است.

وی از تهیه طرح جامع پسماند و اجرا در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: برای اشتغال جوانان از محل صندوق توسعه کارآفرینی ۵۰ میلیارد تومان و ۲۰ میلیارد تومان از بنیاد برکت درنظر گرفته شده است.

نماینده مردم بابل در مجلس یادآور شد: برای توسعه شهرک های صنعتی در استان سه هزار میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شد که سهم شهرستان بابل از این اعتبار بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان است.

سعادتی ادامه داد: همچنین برای تامین سرمایه در گردش و تسهیلات بخش صنعت نیز تلاش های خوبی انجام شده و در حوزه مخابرات نیز ۸۰ کیلومتر فیبر نوری اجرا و ۴۹ دکل مخابراتی نیز نصب شده است.

کد خبر: ۷۹٬۰۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha