۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
مسیرهای مواصلاتی شرق استان سمنان بازگشایی شد
مدیرکل راهداری شرق استان سمنان:

مسیرهای مواصلاتی شرق استان سمنان بازگشایی شد

شاهرود- عمیدی، مدیرکل راهداری شرق استان سمنان گفت: با تلاش عوامل راهداری و راه و شهرسازی تمام مسیرهای مواصلاتی شرق استان بازگشایی و تنها راه مسدودی گردنه خوش ییلاق شاهرود است که آن هم به دلیل بوران و کولاک شدید امکان بازگشایی فراهم نشد.

امیر عمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، بابیان اینکه تلاش راهداری برای بازگشایی محورهای مواصلاتی شرق استان سمنان و شهرستان‌های شاهرود و میامی ادامه دارد، بیان کرد: بارش برف بسیاری از مسیرهای شرق استان را از شامگاه گذشته دچار مشکل کرد.

وی از اعزام تمام اکیپ‌های راهداری به مناطق برف‌گیر خبر داد و ابراز کرد: هم‌زمان با ظهر شنبه تمام راه‌های مواصلاتی شهرستان‌های شاهرود و میامی به‌جز خوش ییلاق بازگشایی‌شده است.

مدیرکل راهداری شرق استان سمنان بابیان اینکه به مردم توصیه می‌شود درصورتی‌که کار ضروری ندارند از مسیرهای مواصلاتی مرتفع شاهرود و میامی عبور نکنند، گفت: شب گذشته به شش نفر که وضعیت وخیمی داشتند در گردنه خوش ییلاق امدادرسانی شد که اگر این امدادرسانی نبود امکان مخاطرات جانی برایشان وجود داشت.

عمیدی بیان کرد: مسیر خوش ییلاق در محدوده ابر به دلیل کولاک شدید امکان بازگشایی نداشت که به‌محض فروکش کردن کولاک این مسیر هم باز می‌شود.

وی افزود: مسیرهای مواصلاتی کالپوش در میامی نیز باز هستند.

کد خبر: ۷۹٬۰۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha