۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶
 معیشت و اقتصاد کشور ضعف دارد/ لزوم احیای نساجی در قائمشهر
در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران مطرح شد:

معیشت و اقتصاد کشور ضعف دارد/ لزوم احیای نساجی در قائمشهر

ساری - رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با بیان اینکه در معیشت و اقتصاد ضعف داریم خواستار توجه به ظرفیت های درونی برای حل مشکلات شد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدرضا مخبر شامگاه دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه حرکت روی بنگاه های خرد و کوچک و تقویت آن سبب رفع مشکلات می شود تصریح کرد: این درحالی است که تصور می کنیم، فقط پالایشگاه و بنگاه های بزرگ مشکلات را رفع می کنند.

وی با اظهار اینکه در بحث معیشت و اقتصاد با ضعف مواجه هستیم تصریح کرد: در تقابل با دشمن باید بنگاه های خرد و کوچک را تقویت کنیم و از ظرفیت درونی خود بهره بریم.

وی با اظهار اینکه کشوری مانند هلند که اندازه سه استان شمالی ایران وسعت دارد ۹۵ میلیارد دلار و چندین برابر صادرات نفت ایران از صادرات درآمد دارد گفت: این درحالی که در استان های شمالی فقط ۲۰۰ میلیون دلار درآمد صادراتی داریم.

حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی امام جمعه ساری نیز با بیان اینکه بنیاد برکت بودجه های خوبی در صنعت. ساخت مساجد، مدرسه و طرح های عمرانی هزینه کرده است افزود: این بنیاد واقعا برکت درپی داشته است و باید شکرگذار آن باشیم.

صنعت نساجی قائمشهر احیا شود

وی با عنوان اینکه برای پیروزی بر دشمن باید در حوزه اقتصادی برنامه ریزی داشته باشیم تصریح کرد: اکنون اقتصاد ما به دلیل وابستگی به نفت و دولتی بودن بیمار است و باید بدانیم که تحریم ها سبب گره گشایی مشکلات می شود و امیدواریم این تحریم ها سبب شود تا درب چاه های نفتی را روی اقتصاد ببندیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اظهار اینکه کشور ما با اقتصاد منهای نفت نیز غنی است و فقط باید از ظرفیت های درونی بهره گیری کنیم افزود: در سال رونق تولید باید از صنایع و تولید داخلی حمایت کنیم و صنعت نساجی قائمشهر در مازندران باید احیا شود زیرا در گذشته کارگران زیادی در دو کارخانه نساجی مشغول بودند و اکنون دیگر فعالیت ندارند.

امام جمعه ساری گفت: کسانی که به این ملت، خیانت کردند لیاقت خدمت به این مردم و این پرچم را ندارند و آه همین مردم آن ها را از بین خواهد برد.

وی با بیان اینکه مازندران بر خلاف ظاهر خوب دچار مشکلات جدی است از ستاد فرمان اجرایی حضرت امام خواست تا سفر بیشتر برای رفع مشکلات مردم استان داشته باشند.

کد خبر: ۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha