۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳
تمدید ۶۹ فقره پروانه استاندارد اجباری و تشویقی برای تولیدات استان همدان
مدیرکل استاندارد همدان در گفتگو با بازار خبر داد:

تمدید ۶۹ فقره پروانه استاندارد اجباری و تشویقی برای تولیدات استان همدان

همدان - مددی، مدیرکل استاندارد استان همدان از تمدید ۶۹ فقره پروانه استاندارد اجباری و تشویقی برای تولیدات استان همدان خبر داد.

محمد مددی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه طی ۱۱ ماه سال جاری موفق به تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی در زمینه تمدید تایید صلاحیت آزمایشگاه های همکار، بازرسی تجهیزات تفریحی در محورهای تایید صلاحیت و ارزیابی کیفیت شدیم، عنوان کرد: در این راستا برنامه های بسیاری از سوی اداره کل استاندارد استان همدان اجرایی شد.

وی با به وضعیت استانداردسازی مراکز سی. ان. جی در استان همدان اشاره کرد و گفت: در این زمینه نیز اندازه شناسی ها طی ۱۲۰ برنامه پیش بینی شد که استان همدان موفق به اجرای ۱۵۲ برنامه در این راستا شد.

مدیرکل استاندارد استان همدان بابیان اینکه تا پایان بهمن ماه سال جاری تعداد سه پروانه حد مجاز آلاینده ها در استان همدان صادر شده است، اظهار کرد: در محور ارزیابی انطباق نیز در مجموع ۶۹ پروانه (۵۱ مورد اجباری و ۱۸ مورد تشویقی) تمدید شد.

مددی از صدور اجباری ۴۹ پروانه استاندارد در استان همدان خبر داد و افزود: در زمینه استاندارد سازی، علاوه بر آموزش مسئولین کنترل کیفیت، بسته های ترویجی توزیع شد و آموزش های کارکنان و آموزش های برون سازمانی را نیز در دستور کار قرار دادیم.

وی همچنین از اجرای ۱۰۶ برنامه بازنگری استاندارد و تدوین ۲۶ برنامه استاندارد طی ۱۱ ماهه سال جاری در استان همدان سخن گفت.

کد خبر: ۷۸٬۸۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha