۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
طرح های صنعتی نهاوند با مشکل تأمین آب مواجه هستند
نماینده مردم نهاوند در مجلس:

طرح های صنعتی نهاوند با مشکل تأمین آب مواجه هستند

همدان - شهبازی، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه طرح های صنعتی نهاوند با مشکل تأمین آب مواجه هستند، گفت: درخواست تأمین و تخصیص آب به میزان ۸۰۰ هزارمتر مکعب به وزارت نیرو ارائه شده است.

علیرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به برگزاری نشستی با حضور وزیر نیرو عنوان کرد: در این نشست توسعه  زیر ساخت های آب و برق شهرستان نهاوند مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با توجه به نیاز شهرستان به توسعه‌ زیر ساخت برق درخواست تسریع در روند اجرای پست های برق ۶۳/۲۰ نهاوند ۳ و نهاوند ۴ و همچنین پست برق ۲۳۰/۶۳ داده شد، گفت: همچنین در راستای تشویق مردم به نصب نیروگاه های خورشیدی خانگی و به منظور پیگیری اعتبارات اقدامات لازم اجرایی شد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی به درخواست تخصیص یکدستگاه دیزل ژنراتور ۲۰۰kva برای موقعیت های بحرانی شهرستان نهاوند اشاره کرد و گفت: مساعدت در اجرای طرح مشارکتی پارک آموزشی مهارتی و تخصصی توزیع برق برای آموزش های ضمن خدمت پرسنل شرکت توزیع برق استان و شهرستان و دانشجویان و تسریع در تحویل ۵۰۰ عدد پایه روشنایی برق و چراغ LED نیز از دیگر موارد مطرح شده در این دیدار بود.

شهبازی اضافه کرد: همچنین با توجه به اینکه اکثر طرح های صنعتی در شهرستان نهاوند با مشکل تأمین آب مواجه هستند، درخواست تأمین و تخصیص آب به میزان ۸۰۰ هزارمتر مکعب برای نواحی صنعتی و شهرک های صنعتی مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر: ۷۸٬۸۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha