۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵
تشریح وضعیت فعلی طرح ملی مسکن در یزد
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام یزد مطرح کرد:

تشریح وضعیت فعلی طرح ملی مسکن در یزد

یزد- محمدپناه، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام یزد در خصوص زمان افتتاح نخستین پروژه مسکن ملی کشور، گفت: مسکن ملی بلوار نواب صفوی یزد تا پایان سال ۹۹ بهره‌برداری می‌شود و کلید آن به دست متقاضیان سپرده خواهد شد.

علی‌اکبر محمدپناه در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، در خصوص وضعیت نخستین پروژه تکمیل‌شده مسکن ملی در کشور، بیان کرد: واحدهای مسکن ملی بلوار نواب صفوی تکمیل شده و در حال حاضر در مرحله رفع مشکلات احتمالی اعم از شبکه آب و گاز است.

وی به سفر معاون ستاد فرمان امام به یزد و بازدید از پروژه‌های مسکن ملی در شهر یزد و شهرستان‌ مهریز اشاره و با خوب ارزیابی‌کردن وضعیت این پروژه‌ها، تصریح کرد: نخستین فاز پروژه مسکن ملی شهرستان مهریز که شامل ۱۶۰ واحد است، در اواسط سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل ستاد فرمان امام یزد درباره مراحل تکمیل پروژه مسکن ملی شهرستان مهریز افزود: این پروژه در سه فاز به بهره‌برداری خواهد رسید که فاز نخست در اواسط سال ۱۴۰۰، فاز دوم انتهای ۱۴۰۰ و فاز سوم در نیمه نخست ۱۴۰۰ افتتاح خواهد شد.

وی درباره وضعیت پروژه‌های بلوار مدرس یزد گفت: در نظر است فاز نخست پروژه بلوار مدرس در اواخر هزار و ۴۰۰ به افتتاح برسد که واحدهای فاز اول به افرادی تعلق می‌گیرد که نخستین پرداختی‌ها را داشته باشند.

تحویل واحدها حداکثر تا دو سال و نیم آینده
محمدپناه در خصوص چرایی فازبندی در تکمیل واحدها، به تقسیم‌بندی متقاضیان بر اساس زمان پرداخت هزینه اشاره کرد و افزود: به این دلیل که همه متقاضیان توان پرداخت پول در زمان کوتاه را ندارند، تقسیم‌بندی انجام‌شده که سایر متقاضیان که وجه آنها آماده نیست، از دریافت مسکن محروم نشوند، بلکه مسکن آنها دیرتر تحویل داده شود.

وی ضمن بیان اینکه همه پروژه‌های مسکن ملی یزد حداکثر در بازه زمانی دو سال و نیم به بهره‌برداری خواهد رسید، از شروع به کار پروژه مسکن لی منطقه آزادشهر یزد خبر داد و گفت: پروژه آزادشهر نیز مرحل ابتدایی آن انجام شده و در حال حاضر در مرحله گودبرداری است.

مدیرکل ستاد فرمان امام یزد، با بیان اینکه پیش از این، فاز ۶۸۰ واحدی پروژه مدرس کلنگ‌زده شده است، تصریح کرد: پس از افتتاح پروژه مسکن ملی نواب صفوی، طرح دو هزار واحدی مسکن ملی بلوار مدرس یزد کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی در خصوص زمان بهره‌برداری پروژه مسکن ملی بلوار مدرس یزد، گفت: زمان بهره‌برداری پروژه مدرس بین یکسال و نیم تا دو سال می‌باشد.

گفتنی است، چندی پیش معاون عمرانی استانداری یزد تنها عملکرد مسکن ملی در یزد را مربوط به ستاد اجرایی فرمان امام دانست و از بدعهدی سایر متولیان مسکن ملی به ویژه در سایر شهرستان‌های استان اظهار گلایه کرد.

کد خبر: ۷۸٬۴۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha