۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۴
۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در استان سمنان پرداخت شد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان :

۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در استان سمنان پرداخت شد

سمنان- تشنه دل، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: تاکنون بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید ۹۹ به ۵۶۷ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان پرداخت شده است.

علی تشنه دل در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید ۹۹ به ۵۶۷ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان پرداخت شده است، تاکید کرد: ارتقای تولید، رونق آن و همچنین حفظ اشتغال هدف از پرداخت این تسهیلات است.

وی درباره این وام ها، افزود: ۱۱۴ واحد به ارزش حدود ۱۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت و ۴۵۳ واحد به ارزش حدود ۷۷۰ میلیارد ریال مربوط به بخش کشاورزی است.

رئیس صمت استان سمنان بیان کرد:  ۳۳۹ واحد صنعتی و کشاورزی نیز پنج هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال دریافت کرده اند که سهم صنعت از این تسهیلات ۶۴ واحد به ارزش سه هزار و ۸۲۷ میلیارد ریال و سهم کشاوری ۲۷۵ واحد به ارزش یک هزار و ۹۵۰  میلیارد ریال است.

تشنه دل افزود: تا کنون در قالب تسهیلات رونق تولید سال جاری ، ۷۶۴ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شده اند که پرونده ۱۷۹ واحد در بانک ها در دست بررسی است.

کد خبر: ۷۸٬۴۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha