۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
صنایع فرآوری و بسته‌بندی خرما در استان بوشهر تقویت شود
استاندار بوشهر:

صنایع فرآوری و بسته‌بندی خرما در استان بوشهر تقویت شود

بوشهر- استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت‌های تولید محصولات کشاورزی استان بوشهر، خواستار توسعه صنایع فرآوری و بسته بندی خرما شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر با تقدیر از سازمان برنامه و بودجه استان در برگزاری جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی نسبت به پاسخگویی به برنامه و بودجه اهتمام بیشتری داشته باشند تا این سازمان نیز بتواند برنامه‌ریزی لازم را به طور دقیق انجام دهد.

وی خواستار حمایت و پشتیبانی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی شد و بیان کرد: کسی که می‌خواهد سرمایه و پول خودش را در استان هزینه کند و به تولید بپردازد و ایجاد اشتغال کند، باید حمایت شود و نباید جلوی پای سرمایه‌گذاران سنگ‌اندازی شود.

گراوند افزود: اگر از سرمایه‌گذاران حمایت لازم نشود و استقبال صورت نگیرد انگیزه سرمایه‌گذار از بین می‌رود و به جایی خواهد رفت که مورد حمایت قرار گیرد.

استاندار بوشهر خواستار توسعه صنایع فرآوری و بسته‌بندی خرما در استان شد و گفت: استان بوشهر از استان‌های مهم تولید کننده خرما است و باید صنایع فرآوری و بسته‌بندی توسعه یابد تا در زمینه صادرات این محصول بتوانیم به موفقیت برسیم.

کد خبر: ۷۸٬۳۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha