۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
سالانه ۲۰۰ هزار خانه روستایی در کشور نیازمند نوسازی
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور مطرح کرد:

سالانه ۲۰۰ هزار خانه روستایی در کشور نیازمند نوسازی

ایلام- رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به اینکه سالانه ۲۰۰ هزار خانه روستایی در کشور باید نوسازی شود، گفت: تاکنون ۲.۵ میلیون واحد مسکن روستایی نوسازی شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، اسماعیل نجار صبح سه شنبه در دیدار با امام جمعه ایلام در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکن روستایی در کشور باید نوسازی شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۲.۵ میلیون واحد مسکونی روستایی نوسازی شده است، گفت: از این تعداد  ۵۰۰ هزار واحد از طریق مدیریت بحران ساخته شده است.

نجار عنوان کرد: امروز ایران را باید درست بسازیم و ساخت واحدها باید مطابق با آیین نامه ۲۸۰۰  ساخته شود و باید همه مباحث و قوانین نظام مهندسی را رعایت کنیم.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: در همین استان ایلام با ساخت پلی غیر کارشناسی در دره ارغوان شن‌های بسیاری در محدوده پل دپو شده بود و براثر سیل ۹۴ تمام شن‌ها را وارد شهر کرد که این گونه مسائل را در بحث پیشگیری باید مد نظر قرار دهیم.

وی افزود: کشور ایران مقام دهم را از حیث حادثه خیزی در جهان دارد که اگر این مهم بر اساس اقدامات پیشگیرانه باشد، بسیاری از معضلات و مشکلات جامعه ما در حوادث کاسته خواهد شد.

کد خبر: ۷۸٬۳۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha