۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳
طرح های هادی روستایی تامین اعتبار می شود/ روستاها محور توسعه اقتصاد مقاومتی
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

طرح های هادی روستایی تامین اعتبار می شود/ روستاها محور توسعه اقتصاد مقاومتی

زابل - سرگزی، نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح های هادی روستایی که پیش از این به دلیل نبود اعتبار لازم عملیاتی نشده بود تامین اعتبار می شود.

محمد سرگزی در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: با توجه به اینکه روستاها محور توسعه اقتصاد مقاومتی برای افزایش اشتغال و آبادانی در هر منطقه ای است رسیدگی به وضعیت روستاها از طریق اجرای طرح های هادی یکی از مهمترین اقداماتی است که باید انجام شود.

وی با اشاره به اینکه ساخت، ترمیم و بازسازی واحدهای مسکونی روستایی، از جمله دغدغه های اصلی روستائیان منطقه سیستان است، افزود: با ارتقا وضعیت روستاها می توان از مهاجرت روستائیان جلوگیری کرد.

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از همین رو با پیگیری های انجام شده در مجلس شورای اسلامی مقرر شد اعتبار لازم جهت بهسازی معابر و بافت روستاها تامین شود.

وی تصریح کرد: همچنین سهمیه ای ویژه برای ساخت مسکن محرومان با همکاری بنیاد مستصعفان به منطقه سیستان اختصاص پیدا کرد.

سرگزی گفت: قرار است فاز دوم ساماندهی محلات هدف حاشیه نشین شهر زابل هم ابتدا تامین اعتبار و سپس عملیات اجرایی آن آغاز شود.

وی با بیان اینکه، ارتقاء سه سایت تلفن همراه به تکنولوژی ۴G (اینترنت نسل چهارم) در نقاط روستایی حوزه سیستان گامی موثر در ارتقاء ارائه کیفیت و خدمات به مردم است، افزود: در این راستا سایت روستاهای «سیادک» و «نور محمد خان» از توابع شهرستان هیرمند و روستای «نور محمد دشتی» از توابع شهرستان نیمروز به نسل چهارم اینترنت ارتقا پیدا کردند.

کد خبر: ۷۸٬۲۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha