۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
۲۶ برند تعاونی روستایی در خراسان جنوبی ثبت شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی:

۲۶ برند تعاونی روستایی در خراسان جنوبی ثبت شد

بیرجند- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون در استان ۲۶ برند تعاونی به ثبت رسیده است، گفت: امید است بقیه تعاونی ها هم در ثبت برند اقدامات شایسته ای انجام دهند.

غلامرضا اشرفی در گفت و گو با بازار با اشاره به اهمیت اشتغالزایی در روستاها بیان کرد: تعاونی های روستایی در اشتغالزایی و تحقق شعار سال جاری نقش مهمی ایفا می کنند.

وی از وجود ۹۴۸ تعاونی فعال  در استان خبر داد و افزود: در رویکرد تشکیل این تعاونی ها، جوانان و بانوان مورد توجه ویژه قرار گرفته اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی بیان کرد: متقاضیان برای تشکیل تعاونی ابتدا باید در سامانه هوشمند بخش تعاون ثبت نام کنند. 

وی با بیان اینکه در سال جاری ۴۹ تعاونی در استان ثبت شده است، گفت: به همت جوانان استان، بر اساس ارزیابی های انجام شده،خراسان جنوبی یکی از استان های پیش رو در تشکیل تعاونی بوده است.

اشرفی با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه بازار فروش تعاونی ها و برند سازی، اظهار کرد: اعتقاد ما بر این است که یک تعاونی باید با نام و نشانی همان روستا در نقطه مورد نظر تشکیل شود.

وی با بیان اینکه تاکنون در خراسان جنوبی ۲۶ برند تعاونی به ثبت رسیده است، گفت: امید است بقیه تعاونی ها هم در ثبت برند اقدامات شایسته ای انجام دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت آموزش اعضای تعاونی ها بیان کرد: هرچه آموزش بالاتر باشد، تعاونی ها توانمند تر عمل می کنند.

وی معرفی الگوهای موفق و اردوهای ترویجی را از یکی از اقدامات انجام شده در راستای ارائه آموزش تعاونی ها دانست و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۰ هزار نفر ساعت آموزش ارائه شده است.

کد خبر: ۷۸٬۲۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha