۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
همدان با تولید روزانه ۱۵۰ تن روغن نیاز چهار استان دیگر را تامین می کند
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان:

همدان با تولید روزانه ۱۵۰ تن روغن نیاز چهار استان دیگر را تامین می کند

همدان - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: ذخیره روغن استان همدان تا سال ۱۴۰۰ مهیا و آماده است و در این مسئله هیچ کمبودی نداریم کما اینکه با تولید روزانه ۱۵۰ تن روغن چهار استان دیگر را پشتیبانی می‌کنیم.

به گزارش بازار، حمیدرضا متین درباره مسئله کمبود روغن در بازار همدان عنوان کرد: هیچ‌گونه کمبودی در این زمینه نداریم اما مردم به دلیل ضعف مادی بارها به فروشگاه‌ها مراجعه کرده و اقدام به خرید می‌کنند به‌گونه‌ای که فقط در یک مورد تنها در یک روز ۸۰ تن روغن توزیع شد اما بعدازظهر همان روز یک عدد روغن در فروشگاه‌های هدف پیدا نمی‌شد.

وی با بیان اینکه در این بخش ما توانایی برخورد با مردم را نداریم و چنین اجازه‌ای نیز قانون به ما نداده است، اظهار کرد: ذخیره روغن استان همدان تا سال ۱۴۰۰ مهیا و آماده است و در این مسئله هیچ کمبودی نداریم کما اینکه با تولید روزانه ۱۵۰ تن روغن چهار استان دیگر را پشتیبانی می‌کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان بیان کرد: طی ۱۲ روز گذشته هزار و ۵۹۸ تن روغن خوراکی توزیع‌شده و توزیع به‌صورت روزانه همچنان ادامه دارد.

وی افزود: توزیع روغن در شهرستان‌ها و روستاهای استان انجام‌شده و یا در حال انجام است تا مشکلی در این بخش برای مردم پیش نیاید.

کد خبر: ۷۸٬۱۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha