۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸
وظیفه مسئولان گره گشایی از کار مردم است
رئیس مجلس شورای اسلامی:

وظیفه مسئولان گره گشایی از کار مردم است

قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وظیفه همگان به ویژه مسئولان این است که از کار مردم گره گشایی و مشکلات اقتصادی آنان را برطرف کنند و کارآمد باشند.

به گزارش بازار، محمدباقر قالیباف در مراسم تشییع پیکر شهید امیر سرلشکر خلبان بیک محمدی گفت: جنگ امروز، جنگ اقتصادی است و به ویژه ما مسئولان باید باور کنیم که سنت‌های الهی تغییرناپذیرند؛ یعنی همان خدایی که در دفاع مقدس با ما بود اگر به همان خدا باور داشته باشیم در جنگ اقتصادی نیز همراه ماست.

وی افزود: به شرط آن که لحظه‌ای درنگ نکنیم و مانند شهید بیک محمدی و دیگر شهداء و رزمندگان دفاع مقدس مجاهدت کنیم.

قالیباف مجاهدت کنونی را تلاش برای فع مشکلات اقتصادی دانست و تصریح کرد: رزمنده‌ای که اکنون بازنشسته است؛ در دوران دفاع مقدس در مقابل دشمن سر فرود نیاورد؛ اما اکنون مقابل خانواده اش شرمنده شده و این برای ما زشت است.

وی افزود: کشور ما با وجود امکانات، ظرفیت‌های بسیار و نیروی جوانش می‌تواند ما را از دشواری‌ها عبور دهد، به شرطی که به سنت‌های الهی باور داشته باشیم چنانکه در دوران دفاع مقدس باور داشتیم به شرط آن که به این کلام امام که فرموند «ما می‌توانیم» ایمان داشته باشیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باور به سنت‌های الهی یعنی پیمان با شهداء، میهن دوستی، حزب الهی بودن، خدمت گذاری، مجاهدت، پیرو شهدا بودن و به خانواده شهداء دلگرمی دادن که پای آرمان‌های شهیدشان و انقلاب ایستادیم.

کد خبر: ۷۸٬۰۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha