۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱
سازمان تعزیرات حکومتی به موضوع کمبود روغن و گرانی کالاهای اساسی ورود کند
نماینده مردم تربت‌جام در مجلس:

سازمان تعزیرات حکومتی به موضوع کمبود روغن و گرانی کالاهای اساسی ورود کند

رحیمی جهان آبادی، نماینده مردم تربت‌جام و تایباد و باخرز و صالح آباد در مجلس می‌گوید سازمان تعزیرات حکومتی باید به موضوع کمبود روغن و گرانی کالاهای اساسی ورود کرده و با متخلفان برخورد کند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، جلیل رحیمی جهان آبادی درباره کمبود روغن در بازار و گرانی کالاهای اساسی، گفت: از یک سو منابع ارزی موردنیاز برای واردات دانه‌های دام، طیور و مواد اولیه تولید روغن روبه کاهش رفته و از سوی دیگر سختگیری‌های بانک مرکزی برای تخصیص ارز، واردکنندگان را دچار ضرر و زیان کرده است.

نماینده مردم تربت‌جام و تایباد و باخرز و صالح آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گلایه‌مندی برخی واردکنندگان برنج، روغن خوارک دام و طیور، افزود: بسیاری از واردکنندگان لابه‌لای بوروکراسی بانک مرکزی گیر افتاده‌اند، در واقع کالاهای وارداتی در بنادر و گمرکات دپو شده و این افراد دچار ضرر و زیان بسیار شدند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: با توجه به اینکه در آستانه عید نوروز و ماه رمضان هستیم، وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی و بانک مرکزی باید تدابیر لازم برای رفع مشکل روغن و گرانی کالاهای اساسی را اتخاذ کنند.

برخی تولیدکنندگان تولیدات خود را به منظور کسب سود بیشتر و فروش کالاها در ماه رمضان، انباشت می‌کنند

رحیمی جهان آبادی با بیان اینکه سازمان تعزیرات حکومتی باید به موضوع کمبود روغن و گرانی کالاهای اساسی ورود کرده و با متخلفان برخورد کند، ادامه داد: سوداگران کالاهای اساسی را خریداری و در انبارها دپو کرده‌اند و منتظر شب عید هستند، تا کالاها را گرانتر از ارزش واقعی خود به فروش رسانند.

نماینده مردم تربت‌جام و تایباد و باخرز و صالح آباد در مجلس تصریح کرد: برخی تولیدکنندگان، تولیدات خود را به منظور کسب سود بیشتر و فروش کالاها در ماه رمضان، انباشت می‌کنند که وزارت صنعت، معدن و تجارت باید با اقدامات نظارتی، قضایی و اداری مشکل کمبود روغن و گرانی را برطرف کند.

کد خبر: ۷۷٬۹۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha