۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵
ایده خلاقانه یک شرکت هواپیمایی در بحران کرونا

ایده خلاقانه یک شرکت هواپیمایی در بحران کرونا

شرکت هواپیمایی کانتاس با بسته شدن مرزها در بحران کرونا، پروازهای اسرارآمیزی را با مقصد ناشناس برای گردشگران ارائه داد.

به گزارش بازار به نقل از ایبنا، شرکت هواپیمایی کانتاس با بسته شدن مرزها در بحران کرونا، پروازهای اسرارآمیزی را با مقصد ناشناس برای گردشگران ارائه داد.

از آنجا که مرزهای بین المللی به دلیل بحران Covid-۱۹ بسته است، شرکت هواپیمایی استرالیایی کانتاس، کسانی را که در به دلیل بحران فعلی زندگی عادی ندارند، سوار هواپیما می‌کند و به مقصدی نامعلوم می‌رود. با این حال، مسافران هیچ ایده‌ای از جایی که می‌روند ندارند.

این شرکت هواپیمایی راه خلاقانه‌ای برای جذب مشتری بیشتر در میان بحران ویروس کرونا خلق کرده است. از روز پنجشنبه، استرالیایی ها توانستند بلیت یکی از پروازهای اسرارآمیز برنامه‌ریزی شده برای پایان ماه مارس، آوریل و می را رزرو کنند. هر بار که بوئینگ ۷۳۷ از بریزبن، سیدنی و ملبورن خارج شود، تنها چیزی که ۱۲۰ مسافر آن هنگام سوار شدن می‌دانند این است که سفر آنها حدود دو ساعت طول خواهد کشید.

قیمت این بلیط در کلاس اکونومی/اقتصادی معادل ۷۳۷ دلار استرالیا است و ۱۵۷۹ دلار استرالیا برای کلاس بیزینس/تجاری است که در واقع شامل پرواز و تجربه سفر یک روزه خواهد بود. طبق گفته این شرکت، این سفر می‌تواند شامل یک ناهار لذیذ در سواحل یکی از جزایر گرمسیری استرالیا باشد.

این شرکت هواپیمایی اعلام کرده که همه مقصدها خارج از شهرهای بزرگ پایتخت هستند و سرنخ‌هایی را قبل از حضور در فرودگاه برای اطمینان مسافران از این بسته مناسب گردشگری ارائه می‌دهد.

شرکت کانتاس گفت که این پیشنهاد نسخه پیشرفته‌ای از پروازهای اسرارآمیزی است که در دهه ۱۹۹۰ انجام شده، زمانی که مشتریانش یک سفر سریع یک روزه به یک مکان نامشخص داخلی داشتند. اوایل سال جاری، شرکت هواپیمایی کانتاس پروازهای خود را به مقصد هیچ کجا انجام داده، هواپیماها پس از پرواز بر فرازاسترالیا در همان فرودگاه فرود می‌آیند.

کد خبر: ۷۷٬۸۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha