۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال در زنجان اختصاص می‌یابد/ سهم پایین بخش خدمات
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال در زنجان اختصاص می‌یابد/ سهم پایین بخش خدمات

زنجان- طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: از محل هدفمندی یارانه‌ها بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال در استان اختصاص می‌یابد.

مصطفی طاهری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه  برای نخستین بار از محل هدفمندی یارانه‌ها اعتبار برای اشتغال‌زایی اختصاص می‌یابد،گفت: امسال از منابع هدفمندی یارانه‌ها یک اقدام مناسبی در کمیسیون تلفیق مجلس برای تبصره ۱۸ بند الف انجام گرفت که باعث اضافه شدن ۳۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال‌زایی شده است.

وی افزود: تلاش نمایندگان مجلس بر این است تا اعتبار اختصاص یافته به اشتغال‌زایی به شکل استانی توزیع شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر این طرح به طور کامل در مجلس تصویب شود ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال‌زایی در استان زنجان اختصاص می یابد.

طاهری با بیان اینکه در سال جهش تولید با فعال شدن واحدهای تولیدی و صنعتی اشتغال در استان باید تقویت شود،تاکید کرد: با درایت و مدیریت استاندار زنجان طی ۱۱ ماه امسال واحد تولیدی و صنعتی در استان تعطیل نشده است.

وی با بیان اینکه بیشترین تولید ناخالص استان نیز مربوط به حوزه کشاورزی  است،گفت: باید از ظرفیت بخش کشاورزی برای توسعه اشتغال استان استفاده شود.

وی با بیان اینکه در بخش صنعت باید با تمام توان به جلو حرکت کرد، گفت: آنچه در بخش صنعت داریم را حفظ کرده و آن‌ها را ارتقا دهیم. 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اشتغال بخش خدمات در استان پایین است،تصریح کرد: باید از بخش خصوصی برای ایجاد اشتغال در بخش خدمات به خوبی استفاده شده و از آن حمایت شود.

کد خبر: ۷۷٬۸۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha