۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
مرحله ۴ ثبت‌ نام طرح اقدام ملی مسکن در زنجان انجام می‌شود
مدیرکل راه و شهرسازی زنجان:

مرحله ۴ ثبت‌ نام طرح اقدام ملی مسکن در زنجان انجام می‌شود

زنجان- بیات منش، مدیرکل راه و شهرسازی زنجان گفت: طی سال آینده مرحله چهارم ثبت‌ نام طرح اقدام ملی مسکن در استان انجام می‌شود.

مسعود بیات منش در گفتگو با خبرنگار بازار به استقبال خوب زنجانی ها از طرح اقدام ملی مسکن در استان اشاره کرد و گفت: ۲۹ هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن در استان  ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه بیش از  ۱۵ هزار و ۲۰۰ نفر واجد شرایط دریافت مسکن هستند،اظهار داشت: تاکنون ۱۲ هزار نفر از افراد واجد شرایط مبلغ اولیه ۴۰ میلیون تومان را واریز کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان با بیان اینکه مشکل زمین سه هزار نفر هم تامین شد،گفت: مردم نگران نباشند مشکلی برای تامین زمین وجود ندارد.

بیات منش ابراز داشت: برای ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر در این طرح زمین اختصاص داده شده و هفت هزار واحد هم  به پیمانکار واگذار شده است.

وی با بیان اینکه طی سال آینده مرحله چهارم ثبت‌ نام طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان انجام می‌شود،افزود: افرادی که واجد شرایط باشند می توانند در این طرح ثبت نام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان با بیان اینکه عملیات اجرایی ساخت مسکن در گلشهر کاظمیه زنجان و کوی نصر آغاز شده و پیشرفت فیزیکی خوبی هم دارد،تصریح کرد: عملیات اجرایی در کوی فرهنگ هم آغاز شده است.

بیات منش با بیان اینکه در فاز اول واجدین شرایط ۴۰ میلیون تومان واریزی خواهندداشت،گفت: طرح ملی اقدام مسکن به صورت حمایتی و مشارکتی اجرا می‌شود.

کد خبر: ۷۷٬۸۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سیما IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
      1 2
      چرا فقط سلطانیه و صاعین قلعه ثبت نام میشه پس شهرهای دیگه کی انجام میشه!؟