۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
ورشکستگی ۱۰۶ کارخانه در مازندران
معاون استاندار مازندران خبر داد

ورشکستگی ۱۰۶ کارخانه در مازندران

ساری- خیریان پور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران از شناسایی ۱۰۶ واحد تولیدی و صنعتی ورشکسته در استان خبر داد.

حسن خیریان پور در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای احیای واحدهای تولیدی در استان گفت: طی سال جاری ۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در استان احیا شد و به مدار تولید بازگشتند.

وی با بیان اینکه ۱۰۶ واحد صنعتی و اقتصادی ورشکسته در استان وجود دارد، برنامه ریزی برای احیای این واحدها را از برنامه های کارگروه رونق تولید در استان بیان کرد و گفت: در سال جاری تلاش های خوبی برای رونق تولید در استان صورت گرفته است.

وی همچنین به همکاری بانک ها برای فعال شدن بخش تولید اشاره و اضافه کرد: شمار واحدهای تولیدی تملک شده توسط بانک ها نیز در استان روبه کاهش است.

خیریان پور افزود: در گذشته ۱۸۶ واحد تولیدی و صنعتی توسط بانک های استان تملک شده بود که با تلاش های صورت گرفته ۱۱۴ واحد از تملک بانک ها خارج شدند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران بهبود فضای کسب و کار را از دیگر برنامه ها بیان کرد و گفت: امسال حدود سه هزار نفر در طرح مهارت آموزی در استان شرکت کردند و بیش از دو هزار سرباز نیز آموزش های مهارتی را فرا گرفتند.

کد خبر: ۷۷٬۷۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha