۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
رانتخواران با ارز ۴۲۰۰ تومانی مقابل کشاورزان ایستاده اند
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس:

رانتخواران با ارز ۴۲۰۰ تومانی مقابل کشاورزان ایستاده اند

ساری- بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری و میاندرود با تاکید بر حمایت ویژه از کشاورزان گفت: برخی رانت خواران با ارز ۴۲۰۰ تومانی مقابل کشاورزان ایستاده اند.

علی بابایی کارنامی در گفتگو با خبرنگار بازار حمایت از کشاورزان ومقابله با رانت خواران این بخش را الزامی دانست و گفت: کشاورزان با تولیدات مختلف کشاورزی سفره مردم را رنگین می کنند و باید از آنان حمایت کرد.

وی با تاکید بر حمایت از بیمه کشاورزان و عشایران اظهار داشت: در قالب لایحه بودجه ۱۴۰۰ حدود ۳۲۰ میلیارد تومان به صندوق بیمه محصولات کشاورزی تخصیص داده می شود.

بابایی یادآور شد: این اعتبار در قالب نقدی و اسناد خزانه برای حمایت از صندوق بیمه کشاورزی تخصیص داده می شود.

نماینده مردم ساری و میاندرود یکی از شاخص های حمایت از بخش کشاورزی را کاهش ریسک کشاورزی بیان کرد و گفت: حمایت از کشاورزان نباید در قالب شعار باشد و بیمه کشاورزان در سرمازدگی، سیل، زلزله و غیره باید مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: کشاورز در دوره های مختلف قربانی سیاست های دولت ها بوده است درحالی که حمایت از کشاورز باید منطقی و واقعی باشد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس یادآور شد: کشاورزان مناطق مختلف دارای دغدغه هستند و تخصیص اعتبار به صندوق بیمه کشاورزی امری لازم است زیرا کشاورزان در پررنگ کردن سفره مردم نقش بسیاری دارند.

وی قطع اتکا به بودجه نفتی را توجه به اقتصاد درون زا و حمایت از بخش کشاورزی دانست و گفت: مجلس در کنار کشاورز برای مقابله با رانت خواری و فساد است زیرا برخی رانت خواران با سوءاستفاده از ارز ۴۲۰۰ تومانی برابر تولید و بخش کشاورزی ایستاده اند.

کد خبر: ۷۷٬۶۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha