۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
کمبود کالای اساسی آستانه عید در مازندران نداریم
رئیس سازمان صمت مازندران:

کمبود کالای اساسی آستانه عید در مازندران نداریم

ساری- قوانلو، رئیس سازمان صمت مازندران میزان توزیع ذخایر وکالاهای اساسی را در استان مطلوب دانست و گفت: در آستانه شب عید کمبود کالای اساسی در استان نداریم.

حسینقلی قوانلو در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به همکاری اصناف و بازاریان استان در رعیات پروتکل های بهداشتی اظهار داشت: گروه های نظارتی مختلف بر فعالیت اصناف در بازارهای استان نظارت می کنند.

وی هدف از اجرای مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا را رعایت پروتکل های بهداشتی و پیشگیری از شیوع بیماری دانست وبا رد تعطیلی بازارهای استان در آستانه شب عید، از اصناف و بازاریان خواست تا همچنان نسبت به رعایت پروتکل ها تلاش داشته باشند.

قوانلو درباره ذخایر کالاهای اساسی در مازندران گفت: در حال حاضر هیچ کالایی در استان کمبود وجود ندارد و ذخایر کالاهای اساسی نیز بسیار خوب و فراوان است.

رئیس سازمان صمت مازندران با اشاره به آغاز توزیع مرغ کشتار روز در استان نیز گفت: تمامی کشتارگاه های باید مرغ تولیدی را با قیمت تنظیم بازاری در استان عرضه کنند و بازرسانی بر فرایند اجرای کار نظارت می کنند.

وی قیمت مرغ تنظیم بازاری را بین ۲۰ هزار و۴۰۰ تا ۲۲ هزار و۴۰۰ تومان ذکر کرد.

رئیس سازمان صمت مازندران همچنین از توزیع مرکبات شب عید برای ارسال به استان‌های مختلف خبر داد و گفت: حدود ۲۰ هزار تن مرکبات استان به سایر استان ها روانه می شود.

کد خبر: ۷۷٬۶۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha