۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
افتتاح ۲ مدرسه در هرمزگان توسط بنیاد برکت
مدیرکل ستاداجرایی حضرت امام (ره) در هرمزگان خبر داد:

افتتاح ۲ مدرسه در هرمزگان توسط بنیاد برکت

بندرعباس- دانشمند، مدیرکل ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان هرمزگان از افتتاح دو مدرسه شش و سه کلاسه در هرمزگان توسط بنیاد برکت وابسته به ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره)در استان خبر داد.

منوچهر دانشمند در گفتگو با خبرنگار بازار افزود: مدارس قابل افتتاح در هرمزگان یک مدرسه ۶ کلاسه در حاج خادمی میناب با مساحت ۴۹۱ مترمربع و اعتبار ۳۸ میلیارد ریال و مدرسه برکت کش قلمان سه کلاسه با زیربنای ۱۵۰ متر مربع و ۱۴ میلیارد ریال با مشارکت نوسازی و تجهیز مدارس استان هرمزگان بوده است.

وی تصریح کرد: بنیاد برکت وابسته به ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره) در هرمزگان تعداد ۷۳ مدرسه با ۳۶۵ کلاس و هزینه‌ ۳۷۵ میلیارد ریال تا کنون احداث و به مردم این استان اهدا کرده است.

وی با اشاره به احداث مساجد در هرمزگان توسط بنیاد برکت وابسته به ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره)در استان، گفت: بنیاد برکت وابسته به ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره)در استان در هرمزگان تعداد ۶۰ مسجد ساخت با مبلغ ۴۶  میلیارد ریال، در هرمزگان ساخته است.

دانشمند تصریح کرد: همچنین بنیاد برکت وابسته به ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره)در استان برای اتمام پروژه‌های زیربنایی مانند خانه عالم و دیگر مساجد استان بالغ بر ۷۷ پروژه در هرمزگان اعتباری بالغ بر ۸۰۷ میلیارد ریال تخصیص داده است.

وی با اشاره به احداث مسکن محرومین در استان هرمزگان گفت: در ساخت مسکن محرومین نیز در استان بنیاد برکت وابسته به ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره)در استان اعتباری بالغ بر ۶۱ میلیارد ریال تخصیص داده، همچنین در ارائه خدمات مالی و بیمه‌ای به ایتام استان هرمزگان، مثلا بیمه برکت بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال توسط این بنیاد تخصیص داده است.

کد خبر: ۷۷٬۵۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha