۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸
جنسیس جی ۷۰ مدل ۲۰۲۲ به بازار آمریکا وارد می‌شود
محصول لوکس کره‌ای با طراحی جذاب

جنسیس جی ۷۰ مدل ۲۰۲۲ به بازار آمریکا وارد می‌شود

جنسیس در نظر دارد تا جی ۷۰ مدل ۲۰۲۲ را در بهار به بازار آمریکا با تیراژ ۵۰۰ دستگاه عرضه کند، این شرکت خودروسازی از هم اکنون امکان فروش اینترنتی را برای محصول جدید خود فراهم کرده است.

بازار؛ گروه خودرو: چند ماه پیش جنسیس از نسخه جدید جی ۷۰ رونمای کرد، محصولی که زبان طراحی به روز و البته جدید داشت. زبان طراحی این خودرو به سدان جی ۸۰ و اس یو وی جی وی ۸۰ بسیار شباهت دارد.

جنسیس در نظر دارد تا جی ۷۰ مدل ۲۰۲۲ را در بهار سال میلادی جاری به بازار آمریکا عرضه کند، این خودروساز برای خریداران آمریکایی که به دنبال نسخه لانچ ادیشن باشند، امکان فروش اینترنتی را فراهم کرده و سایت خود را برای فروش آماده کرده است.

آنچه سبب متمایز شدن جنسیس جی ۷۰ لانچ ادیشن شده، رنگ مات منحصر به فرد ملبورن خاکستری است. بنابه اعلام این شرکت خودروسازی رنگ مات شکل سدان را بیشتر نمایان و هارمونی ویژه‌ای با چرخ‌های آلیاژی چند پره ۱۹ اینچی ایجاد خواهد کرد. در این نسل از جی ۷۰ برای افزایش جذابیت در طراحی کابین، از رنگ نقره‌ای-قرمز استفاده خواهد شد.

جنسیس جی ۷۰ لانچ ادیشن مدل ۲۰۲۲ به یک پیشرانه شش سیلندر با آرایش وی شکل و حجم ۳.۳ لیتر با ۳۶۵ اسب بخار قدرت و ۵۱۰ نیوتن متر گشتاور به بازار خواهد آمد. نکته قابل تامل اینجاست که گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک برای انتقال قدرت به دو محور خودرو تعبیه شده است.

گفتنی است که شایعاتی در خصوص جایگزینی یک پیشرانه ۲.۵ یا ۴ لیتری خطی به جای موتور ۲ لیتری فعلی برای بازار آمریکا تعبیه خواهد شد. هنوز شرکت خودروساز کره‌ای در خصوص این شایعات واکنشی نشان نداده، اما یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژر برای نسخه لانچ ادیشن در دسترس مشتریان بازار آمریکا خواهد بود.

جنسیس در نظر دارد که نسخه لانچ ادیشن را که بهار به بازار عرضه می‌کند، فقط به ۵۰۰ دستگاه محدود کرده و هنوز برای محصول جدید خود قیمت اعلام نکرده است.

کد خبر: ۷۷٬۵۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha