۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
بخشی از سرمایه مردم در بورس صرف پرداخت حقوق شد/ شکایت از سازمان بورس فراموش نشده است
عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس در گفتگو با بازار:

بخشی از سرمایه مردم در بورس صرف پرداخت حقوق شد/ شکایت از سازمان بورس فراموش نشده است

محسن علیزاده عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس گفت: بخشی از سرمایه مردم به شرکت های دولتی تزریق شده و نهایتا این سرمایه ها صرف پرداخت حقوق شده است لذا این منابع باید به بازار بازگردد و بازار سرمایه مدیریت شود.

محسن علیزاده در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به متضرران بازار سرمایه گفت: به گفته آمار و اطلاعات وزیر اقتصادی درباره افرادی که در بازار سرمایه متضرر شده اند، این عدد، عدد بالایی است.

وی تصریح کرد: وزیر اقتصاد زمانی اذعان داشت که ما از بازار سرمایه ۵۰۰ هزار میلیارد تومان کسب درآمد کرده ایم؛ به نظر اگر یک سوم این عدد را از ناحیه متضررین این بازار  قلمداد کنیم باز هم این عدد بالا است.

عضو ناظر مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: بالاخره سرمایه مردم در محلی جمع شده است و به شرکت های دولتی تزریق شده است.

وی با بیان اینکه بخشی از سرمایه های مردم امروز در شرکت های دولتی است، بیان داشت: از این رو دولت باید از سرمایه مردم در بازار سرمایه حمایت جدی داشته باشد.

علیزاده اظهارداشت: متاسفانه بخشی از سرمایه مردم به شرکت های دولتی تزریق شده و نهایتا این سرمایه ها صرف پرداخت حقوق شده است و این منابع باید به بازار بازگردد و بازار سرمایه مدیریت شود.

وی  با اشاره به شکایت از سازمان بورس پیرو فرآیند غلط انتخاب رئیس جدید سازمان بورس اظهارداشت: این مسئله مورد پیگیری قرار خواهد گرفت و فراموش نشده است.

کد خبر: ۷۷٬۵۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha