۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳
تغییر خط تولید در کارخانجات تولید مواد شوینده در قزوین
معاون اقتصادی استانداری قزوین:

تغییر خط تولید در کارخانجات تولید مواد شوینده در قزوین

معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: با رایزنی های انجام شده تغییر خط تولید در کارخانجات تولید مواد شوینده در قزوین صورت گرفته است و در آینده نزدیک شاهد افزایش تولید مواد ضدعفونی کننده در قزوین خواهیم بود.

عیسی قبادی صبح سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار بازار در قزوین اظهار داشت: در بازه ای از زمان در پی انتشار اخبار و توصیه های بهداشتی مبنی بر استفاده از ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده شاهد یکباره افزایش تقاضا در بازار بودیم که این افزایش تقاضای ناگهانی مشکلاتی را برای بازار و مردم ایجاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در استان قزوین واحدها و شرکت های صنعتی استان قزوین حجم تولید مناسبی در زمینه الکل و مواد ضدعفونی دارند و با مدیریت درست میتوانیم بخشی از نیاز استان های همجوار را نیز در این حوزه تامین کنیم.

معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: واحدهای تولیدی مواد شوینده در استان قزوین امروز با تغییر خط تولید در پی تولید مواد ضدعفونی کننده بر پایه الکل هستند که با تغییر این روند در آینده نزدیک شاهد افزایش قابل توجه حجم تولید در استان خواهیم بود.

قبادی افزود: کارخانه بیدستان در این زمینه همراهی خوبی داشته اشت و با افزایش خط تولید این کارخانه در تولید مواد شوینده نابسامانی ایجاد شده در این حوزه در بازار تا حد قابل توجهی مرتفع میشود.

وی تصریح کرد: قزوین امروز بخشی از الکل مورد نیاز استان قم، تهران، گلستان و البرز را تامین میکند اما برای تامین ماسک نیازمند همراهی سایر استانها هستیم.

معاون اقتصادی استانداری قزوین خاطرنشان کرد: در حال حاضر در استان قزوین دو واحد کارگاهی در تولید ماسک داریم که با افزایش حجم تولید این کارگاه ها می توانیم تولید را افزایش دهیم.

قبادی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده به زودی توزیع ماسک و مواد ضدعفونی در ۱۵۰ داروخانه شهر آغاز می شود و مبادی ورودی و خروجی شهر قزوین با استان های قرنطینه با شدت کنترل می شود.

کد خبر: ۷٬۷۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha