۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
واحدهای صنفی در شرایط کرونا تعدیل نیرو نداشتند
رئیس اتاق اصناف اردبیل:

واحدهای صنفی در شرایط کرونا تعدیل نیرو نداشتند

اردبیل - اشجع، رئیس اتاق اصناف اردبیل گفت: اصناف اردبیل یک سال کرونایی سخت و دشواری را سپری کردند که به رغم همه محدودیت‌ها در واحدهای صنفی استان حتی یک نفر تعدیل نیرو رخ نداده است.

مهدی اشجع در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: در اردبیل ۳۵ هزار واحد صنفی در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند که با شروع کرونا و تعطیلی‌های متعدد اکثر این واحدهای صنفی متضرر شده و حتی در مرحله ورشکستگی قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: با وجود این همه دشواری کار اصناف اردبیل با اقتدار این روزهای سخت را سپری کرده و در ایام پایانی سال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ارائه خدمات به مردم را به عنوان یک اولویت و ضرورت مورد توجه قرار دادند.

رئیس اتاق اصناف اردبیل عمده مشکل اصناف را با امور مالیاتی و تامین اجتماعی یادآور شد و بیان کرد: بیمه تامین اجتماعی به ازای یک روز تاخیر در پرداخت بیمه جرایم سنگینی را برای اصناف اعمال می‌کند که در این ایام سخت این جرایم دور از انصاف است.

اشجع بیان کرد: امیدواریم با پیگیری نماینده مردم اردبیل در مجلس که نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس است مشکلات اصناف با مالیات و بیمه‌ها حل شده و به نوعی قوانین به نفع صنوف اصلاح شود.

وی به روزهای پایانی سال و ارائه خدمات اصناف به همشهریان اشاره کرد و افزود: همچنان انتظار می‌رود هم مردم و هم صاحبان صنوف موازین بهداشتی را رعایت کرده تا به دور از خطر شیوع کرونا کسب و کار در این ایام با رونق بیشتر ادامه یابد.

رئیس اتاق اصناف اردبیل تصریح کرد: به هیچ وجه تصمیمی بر تعطیلی واحدهای روزهای پایانی سال گرفته نشده و با همراهی مردم و اصناف در رعایت پروتکل‌های بهداشتی مشکل خاصی به وجود نمی‌آید.

اشجع از تعمیر و بهسازی اتاق اصناف اردبیل خبر داد و گفت: در این زمینه با همکاری اتاق اصناف ایران برنامه‌های تعمیراتی شروع شده است.

کد خبر: ۷۷٬۴۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha