۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
ساخت و تحویل بیش از یک هزار واحد مسکونی ویژه‌ نیازمندان در استان همدان
استاندار همدان خبر داد:

ساخت و تحویل بیش از یک هزار واحد مسکونی ویژه‌ نیازمندان در استان همدان

همدان - استاندار همدان گفت: ۳ هزار واحد مسکونی ویژه نیازمندان در استان همدان ساخته و یا در دست اجراست و تا کنون بیش از یک هزار واحد مسکونی نیز در استان همدان تحویل داده شده‌ است.

به گزارش خبرنگار بازار، سیدسعید شاهرخی بعدازظهر پنج شنبه در حاشیه مراسم رونمایی از شبکه مراکز نیکوکاری محلی و سامانه جامع نیکوکاری استان همدان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان همدان در حوزه توجه به معیشت، اشتغال و مسکن توفیقات بسیار ارزشمندی داشته است، اظهار کرد: سیاست دولت به تاسی از سیاست کلی نظام توجه به معیشت و ارتقای وضعیت معیشتی مردم، توجه به ایجاد اشتغال و تلاش برای بهبود وضعیت سلامت در جامعه با توجه به شیوع کرونا است که بدون همکاری و حضور مردم دستیابی به این اهداف امکان پذیر نبود.

سیدسعید شاهرخی با بیان این موضوع به وضعیت ساخت مسکن محرومان در استان همدان اشاره کرد و افزود: به دنبال وقوع سیل در نوروز ۹۸ و بروز خسارت به مساکن مردم، با تامین اعتبار از سوی دولت ۱۹ هزار واحد مسکونی آسیب دیده از سیلاب در این استان بازسازی، تعمیر و نوعی ایمن سازی شد.

شاهرخی ادامه داد: اعتبار پیش بینی شده در سفر نوبخت به همدان برای ساخت مسکن محرومان در این استان برابر با اعتبار عمرانی یکساله همدان است.

استاندار همدان در این خصوص با تصریح بر اینکه در این سفر ساخت دو هزار واحد مسکونی در همدان برنامه ریزی شد، عنوان کرد: سهم همدان از دو هزار به سه هزار واحد مسکونی افزایش یافت.

شاهرخی ادامه داد: در حال حاضر از سه هزار واحد پیش بینی شده دو هزار و ۲۸۱ واحد تعیین تکلیف و برای دو هزار و ۱۰۰ واحد پروانه صادر شده است که عملیات اجرایی یک هزار و ۵۰۰ واحد آغاز شده و در مراحل تکمیل هستند.

وی در ادامه اضافه کرد: مسئولان این استان وقت خود را صرف کارهای بیهوده که تاثیری در بهبود زندگی و معیشت مردم ندارد، نمی کنند.

استاندار همدان در بخش پایانی سخنان خود به برخی از طرح های مهم در سطح استان اشاره کرد و افزود: طرح های مهم ملی نظیر ساخت سد، خطوط ریلی و پتروشیمی با تاثیر گذاری ۱۰۰ ساله در استان همدان اجرایی شده همچنین ۸ هزار میلیارد تومان طرح در حوزه جهش تولید در حال اجرا است.

کد خبر: ۷۷٬۴۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha